Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Moje trudne początki, domek przy lesie.

Pokaż wątki Pokaż posty

Moje trudne początki, domek przy lesie.

Luckaa 18:31, 18 sie 2013


Dołączył: 21 lip 2013
Posty: 811
Witam wszystkich, troche poczytałam, więc wypada też założyć wątek o sobie i swoich perypetiach ogrodowych. Jestem dopiero początkującą ogrodniczką, jeśli można wogóle tak się nazwać, moje miejsce na ziemi jeszcze rok temu wyglądało tak




Gdyby był mój tata pewnie porządek wkoło domu byłby zrobiony dawno temu, ale cóż wielkiego może zdziałać kobieta z trójką dzieci, ewdidentnie brakowało męskiej ręki, ale dorosłam, wyszłam za mąż, i z męzem zaczęliśmy działać, pół roku ciężkiej pracy i teren wygląda tak:




Większośc roślin i drzewek jest tegorocznych, trawe sialiśmy dopiero w maju, czerwcy, kiepsko rośnie, bo ziemi którą zakupiliśmy, koło czarnej ziemi nawet nie leżała. Narazie jest pusto i skromnie, ale mam już dużo planów i marzeń, także jestem gotowa na wszelkiego rodzaju porady.
____________________
Lucyna
Luckaa 18:49, 18 sie 2013


Dołączył: 21 lip 2013
Posty: 811
Pozdrawiam czytających.
____________________
Lucyna
AgnieszkaW 20:47, 18 sie 2013

Dołączył: 08 mar 2013
Posty: 10749
Witaj Luckaa, masz zapał i chęci do pracy, więc na pewno wkrótce zmienisz ten kawałek ziemi w cudeńko. Pozdrawiam
____________________
Agnieszka Jurajski Ogród *** Wizytówka
kitek81 20:57, 18 sie 2013


Dołączył: 22 sty 2013
Posty: 8117
witaj
Cieszę się, że założyłaś swój wątek Będę oczywiście stałym gościem, sąsiadeczko
Ogród jeszcze młody, ale już zaczyna się coś dziać! Masz chociaż co pokazać!
Pozdrawiam serdecznie :*
____________________
Kasia- Działka wkoło Lubczyka :)
yolka 21:01, 18 sie 2013


Dołączył: 08 mar 2013
Posty: 12600
Po nr rejestracyjnych na foto widzę żeś Kujawianka jak ja. Witam
____________________
Ogród z widokiem na jezioro
Luckaa 21:20, 18 sie 2013


Dołączył: 21 lip 2013
Posty: 811