Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogród, który ciągle zmieniam

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogród, który ciągle zmieniam

Jag_58 16:25, 10 kwi 2014


Dołączył: 17 lut 2014
Posty: 2599
Witam ma na imie Jagoda i przyznam się ,że zaglądam na forum już od pewnego czasu ,podziwiam i doceniam pracę którą każdy wnosi do swojego ogrodu starając się aby był coraz piękniejszy.Moje poszukiwanie fajnych rozwiązań w ogrodzie przywiodło mnie tutaj i bardzo jestem wdzięczna losowi bo czytając Wasze posty czuję się jak w wielkiej OGRODOWEJ RODZINIE.Teraz trochę o moim ogrodzie,jest on spory i zajmuję się nim już od 15 lat .Było to goł e pole i zaczynaliśmy wszystko od zera .Przez te lata zmieniał swoje oblicze ,początkowo tworzylam go tak na wyczucie,sadząc co mi sie podobało ,a podobało mi sie dużo, teraz bardziej się zastanawiam myśląc gdzie to posadzę .Jednak teraz jest o wiele większy co też utrudnia decyzję.Mam kilka drzew owocowych -mały sad,kawałek stworzonego lasku ,oczko wodne ,rabaty mały warzywniak no i trawnik.dzisiaj wkleję pare zdjęć z tegorocznej wiosny cdn.,pozdrawiam wszystkich
____________________
Jagoda
Moniika 16:34, 10 kwi 2014


Dołączył: 04 gru 2010
Posty: 2777
Witaj ach jakie piekne kwitnące drzewo owocowe i Magnolia juz ma takie cudne kwiaty
Pozdrawiam
Monika
____________________
Mój ogródek pod Gdańskiem
Marysia 16:48, 10 kwi 2014


Dołączył: 23 lis 2013
Posty: 152
Witaj Jagoda masz na imię tak jak moja najstarsza wnuczka. Na pierwszym zdjęciu te kwitnące kwiaty to żagwin - pięknie wygląda. Zagladnij do mnie.
____________________
Mój skromny ogródek
Jag_58 17:02, 10 kwi 2014


Dołączył: 17 lut 2014
Posty: 2599
Witaj Moniko bardzo się cieszę ,że mnie odwiedziłaś ,jesteś pierwsza tym bardziej mi miło Cię przywitać.To drzewko co tak pięknie kwitnie to śliwowiśnia ,ale faktycznie można ją wziąć za drzewko owocowe np:morelęMagnolia to już dość wiekowe drzewko ma 13 lat ,w tym roku nie ma za dużo kwiatów ,ale za to nie podmarzła i są ładnie wybarwione