Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Mój kawałek planety

Pokaż wątki Pokaż posty

Mój kawałek planety

katiaxx 09:53, 08 maj 2014


Dołączył: 07 kwi 2014
Posty: 4623
Witam serdecznie,
Od kilku dni chodzę z zamiarem założenia tego wątku, mój ogród na dzień dzisiejszy to niestety większość błędów ( największy to trawnik zachwaszczony) , zaczęłam od zakupienia katalogu roślin,. studiuję go co wieczór, ale niewiele z tego wynika, początkowo była koncepcja ogrodu nowoczesnego ale myślę że nie do końca będzie współgrał z otoczeniem bo mamy działkę pod miastem, okolica mało zamieszkała, więc raczej zrezygnuję z tej opcji. Wariantów było wiele, za każdym razem gdy na coś się zdecyduję uważam że to świetny pomysł i przed zakupem roślin wstrzymuje mnie tylko fakt że nie mam szkółki pod ręką a jak już się do niej wybiorę to nie ma akurat tej czy innej rośliny.

Wklejam projekt poniżej, kompletne nie ufam sobie jeśli chodzi o dobór roślin, nie wiem czy nie zrobiłam za bardzo misz-maszu, zaplanowałam na razie tylko prawą stronę i tylko do budynku, cześć pt trawy i wrzosowisko będzie do realizacji jesienią z powodu funduszy.
2 kratki =1 m

Dziękuję za wszelkie rady i krytykę.

____________________
a czasem nie na temat ... Mój kawałek planety
katiaxx 09:58, 08 maj 2014


Dołączył: 07 kwi 2014
Posty: 4623
12 to klon Klon Shirasawy AUREUM


____________________
a czasem nie na temat ... Mój kawałek planety
AlicyaLK 10:49, 08 maj 2014


Dołączył: 25 mar 2013
Posty: 1167
Ja niestety nie doradzę, ale podobają mi się proste linie, tak więc będę tu zaglądać Pozdrowionka
____________________
Pozdrawiam Alicja Kraina Czarów w fazie projektów
Skula 10:58, 08 maj 2014


Dołączył: 01 mar 2013
Posty: 3471
witaj serdecznie - zrób sobie podpis pod wątkiem - będzie Ciebie łatwiej odnaleźć

a po drugie poprosimy o zdjęcia poglądowe działki
zawsze to łatwiej ruszyć wyobraźnię

____________________
Skula Pomysł na ogród
Toszka 13:58, 08 maj 2014


Dołączył: 02 sty 2013
Posty: 14436