Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Mój mały zakątek :D

Pokaż wątki Pokaż posty

Mój mały zakątek :D

mateuszmichn 23:12, 27 wrz 2014


Dołączył: 14 sie 2014
Posty: 1654
Witajcie!
Od jakiegoś czasu przeglądam zdjęcia waszych ogrodów, no i tak sobie pomyślałem, że muszę zrobić coś ze swoim zakątkiem. Mój "zakątek nie jest duży, ma ok 150m2 jest ograniczony z dwóch stron betonowym ogrodzeniem, a z dwóch następnych budynkami wiec ogród jest praktycznie jest zamknięty. Wejście znajduje się pomiędzy budynkami.

Przepraszam was, bo na początku wypada się przedstawić

Nazywam się Mateusz, mam 21 lat. Mieszkam w okolicy Szczecina, studiuję budownictwo i jestem technikiem architektury krajobrazu.

Wracając do ogrodu to w zeszłym roku zacząłem coś z nim robić, no ale w tym roku całkowicie zaniedbałem mój zakątek. Powiem tak, brak pomysłu
Ostatnio zacząłem myśleć nad koncepcją, no i wymyśliłem kilka. Niedługo wam pokażę zdjęcia ogrodu i moje pomysły.

Mam nadzieję, że pomożecie mi w wyborze koncepcji i może podrzucicie jakieś swoje pomysły

Pozdrawiam Mateusz
____________________
Mój mały zakątek
Jagodaa 23:14, 27 wrz 2014


Dołączył: 06 sie 2012
Posty: 9943
Ooo, a my mamy nadzieję, że z racji wykształcenia, to Ty nam pomożesz. Witaj!
____________________
Jagoda - Moja „przyziemna” pasja
Anias 23:16, 27 wrz 2014


Dołączył: 31 lip 2013
Posty: 327
No witam krajana.. z moich okolic pokazuj ogród technik architektury krajobrazu hmm ciekawe i zobowiązujące jednoczesnie co nie?
____________________
Ania-Ogród piękny mieć..
Nallar 23:18, 27 wrz 2014


Dołączył: 09 mar 2014
Posty: 10542
Witam i ja, zadbaj o podpis, będzie łatwiej do Ciebie trafić.
____________________
Pozdrawiam. Ogródek Ewy
mateuszmichn 23:33, 27 wrz 2014


Dołączył: 14 sie 2014
Posty: 1654
za płotem niezbyt piękny widok na stodołę sąsiada

a tutaj jabłoń, świerk i pod płotem dwa bukszpany

niezbyt piękna ściana

za płotem szopa sąsiadów, mam zamiar ja zakryć milinem amerykańskim, który już sprawdził się w roli