Gdzie jesteś » Forum » Tarasy i balkony » Balkon z wystawą południowo - wschodnią

Pokaż wątki Pokaż posty

Balkon z wystawą południowo - wschodnią

malgorzata_z... 12:18, 29 kwi 2016

Dołączył: 29 kwi 2016
Posty: 9
Witam,
chciałabym sobie trochę upiększyć balkon...
Balkon jest od południowego-wschodu i latem mniej więcej do godziny 12-13 jest nasłoneczniony. Jestem zupełnym nowicjuszem w dziedzinie zieleni w związku z tym może ktoś mi pomoże - jakie rośliny mogłabym sobie sprawić, żebym poczuła choć trochę natury w bloku dodam, ze wszystkie rośliny intensywnie kwitnące odpadają - jestem uczulona ( baaardzo uczulona - mam wstrząs anafilaktyczny za sobą ) na jad os i pszczół dlatego wolę ich nie zachęcać do wizyty na moim balkonie

z góry dziękuję za pomoc
Gosia (ogrodniczka amatorka)
Gardenarium 12:23, 29 kwi 2016


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Pokaż zdjęcie balkonu, ile jest miejsca i jakie są mozliwości.
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
malgorzata_z... 13:57, 29 kwi 2016

Dołączył: 29 kwi 2016
Posty: 9
Wymiary 130cm x 270

Alfaro 16:19, 29 kwi 2016

Dołączył: 09 lut 2014
Posty: 40
Witaj
A myslałas o trawach. Może Miskanty jakies. Zielone tło, kwiatostany nie przyciągają pszczół. Mało wymagające. Można z tego zrobić fajny zielony parawan.


____________________
Niemozliwe to jest zrobić jajko z jajecznicy
malgorzata_z... 18:02, 29 kwi 2016

Dołączył: 29 kwi 2016
Posty: 9
Dziękuję za odpowiedź
Też myślałam o trawach lub turzycach...
A jakieś konkretne polecasz? Skoro nie będzie kolorowych kwiatów to może jakieś urozmaicenie kolorystyczne jeśli chodzi o samą zieleń. No i trawy "idą" w górę więc byłaby to "górna" frakcja" , a coś na niższe piętra?
malgorzata_z... 09:53, 01 maj 2016

Dołączył: 29 kwi 2016
Posty: 9