aguleczka
14:22, 03 lip 2014

Witam  jestem tutaj nowa podczytuję was wszystkich od jakiegoś  czasu jestem amatorem  w dziedzinie  tworzenia ogrodów   niewiele znam się na  roslinach ale  uwielbiam ciągle cos   w ogródku  robić i ciągle  próbuję go ulepszać pokażę wam działke od jakiej zaczynałam 

z czasem udało mi się dojśc do takiego stanu

ale postanowiłam wprowadzić zmiany chciałam początkowo tylko kamienne obrzeże zamienić na palisadę z bruku ale jak już robić to robić przy o okazji poprosiłam o wyrównanie terenu ,teren mamy spadkowy ale kiedy panowie robili mi ogrodzenie tak skamieniała ziemia że rzuciłam łopatą i powiedziałam poddaje się i dzięki temu zrobiłam kolejny spad który z czasem zaczął mnie denerwować przy wyrównywaniu pojawiły się nowe wizje  stworzenia koła  w ogrodzie  gdzie można będzie usiąść  lub postawić basen dla dzieci   generalnie  w ogrodzie nie siedzimy tylko na tarasie  ale taras jest na filarach więc  takie miejsce   warto zrobić  tak na przyszłość
 przy wyrównywaniu pojawiły się nowe wizje  stworzenia koła  w ogrodzie  gdzie można będzie usiąść  lub postawić basen dla dzieci   generalnie  w ogrodzie nie siedzimy tylko na tarasie  ale taras jest na filarach więc  takie miejsce   warto zrobić  tak na przyszłość tu foto z  równania   i jednoczesnie z demolki ogrodu.