Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Mój maleńki ogród

Pokaż wątki Pokaż posty

Mój maleńki ogród

aguleczka 14:22, 03 lip 2014


Dołączył: 03 lip 2014
Posty: 111
Witam jestem tutaj nowa podczytuję was wszystkich od jakiegoś czasu jestem amatorem w dziedzinie tworzenia ogrodów niewiele znam się na roslinach ale uwielbiam ciągle cos w ogródku robić i ciągle próbuję go ulepszać pokażę wam działke od jakiej zaczynałam

z czasem udało mi się dojśc do takiego stanu


ale postanowiłam wprowadzić zmiany chciałam początkowo tylko kamienne obrzeże zamienić na palisadę z bruku ale jak już robić to robić przy o okazji poprosiłam o wyrównanie terenu ,teren mamy spadkowy ale kiedy panowie robili mi ogrodzenie tak skamieniała ziemia że rzuciłam łopatą i powiedziałam poddaje się i dzięki temu zrobiłam kolejny spad który z czasem zaczął mnie denerwować przy wyrównywaniu pojawiły się nowe wizje stworzenia koła w ogrodzie gdzie można będzie usiąść lub postawić basen dla dzieci generalnie w ogrodzie nie siedzimy tylko na tarasie ale taras jest na filarach więc takie miejsce warto zrobić tak na przyszłość tu foto z równania i jednoczesnie z demolki ogrodu. na dzień dzisiejszy to prace nadal trwają pogoda nas nie rozpieszcza i panowie nie mogą skończyć naszego dzieła a ja czekam bo kora kamienna przyjechała , będę nasypywać ja na ten kamyczek który już jest a potem wyrównanie działki siatka na krety i ziemia czarna posianie trawnika i uzupełnianie moich rabatek z którymi mam dylemat i chciała bym prosić o wsparcie co tam dosadzić jak itd... nasz ogród nie jest odizolowany jak widać tujami i tylko z jednej strony je mamy i nie planuje się zasłaniać tujami taras mam tak wysoko że żadna tuja mnie nie zasłoni więc tu mi nie przeszkadza że ogród jest na widoku tylko jak już go widać to niech będzie pięny a tak wyglądają zmiany na dzień dzisiejszy