Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Moje marzenie - mój ogród - proszę o pomoc w jego tworzeniu :)

Pokaż wątki Pokaż posty

Moje marzenie - mój ogród - proszę o pomoc w jego tworzeniu :)

Sarahcon 14:50, 09 mar 2015


Dołączył: 14 cze 2014
Posty: 60
Witajcie! Czytam Ogrodowisko od ponad roku i czerpię z niego inspiracje do swojego ogrodu, który właśnie tworzę. Nie można powiedzieć, że się znam na tym - jestem amatorem w tej kwestii. Dużo czytam i obserwuję. Dostaliśmy dom od moich rodziców, którzy preferowali raczej system krzak na krzaku bez ładu i pomysłu co do tworzenia ogrodu. Przy okazji zmiany ogrodzenia postanowiliśmy z mężem, że Wszystko usuniemy z działki i założymy ogród na nowo. Tak się stało w zeszłym roku.
Wiosna 2014:
____________________
Aneta - Moje marzenie
Sarahcon 14:52, 09 mar 2015


Dołączył: 14 cze 2014
Posty: 60
____________________
Aneta - Moje marzenie
Sarahcon 14:57, 09 mar 2015


Dołączył: 14 cze 2014
Posty: 60
Ponieważ po wymianie ogrodzenia teren nam się obniżył i były luki pod podmurówką, konieczne było podsypanie całej działki ziemią. Chcąc uniknąć kosztów przywieźliśmy 3 wywrotki ziemi z wykopu... Nie było to dobre rozwiązanie gdyż w wiekszości była to glina... Chciałam to jakoś ratować i posiałam wiosną łubin i wykę żeby wzbogacić trochę podłoże. Wczesnym latem przekopaliśmy je razem z ziemią.

____________________
Aneta - Moje marzenie
Sarahcon 15:05, 09 mar 2015


Dołączył: 14 cze 2014
Posty: 60
W tym roku wygląda to wszystko tak:



____________________
Aneta - Moje marzenie
Sarahcon 15:06, 09 mar 2015


Dołączył: 14 cze 2014
Posty: 60

____________________
Aneta - Moje marzenie
Sarahcon 15:14, 09 mar 2015


Dołączył: 14 cze 2014
Posty: 60
Teren wokół domu na razie budzi postrach jedynym miejscem gdzie są rośliny jest skalniaczek przy schodach



W maju zaczynamy robić kostkę brukową ale wcześniej czeka nas kilka rzeczy ogrodowych do zrobienia.