Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Dogonić marzenia

Pokaż wątki Pokaż posty

Dogonić marzenia

Paaulaa 17:32, 18 wrz 2015

Dołączył: 18 wrz 2015
Posty: 10
Witam wszystkich nareszcie udało mi się przeforsować pomysł ze zmianami w ogrodzie Jestem zielona właściwie ze wszystkim. Bardzo liczę na waszą pomoc i wyrozumiałość.

Dziś pokażę zdjęcia roślin które muszą zostać przesadzone bo do tej pory rosły na środku "trawnika", na tą chwile mam wytyczony nowy zagonik który trzeba odsadzić . I najważniejsze że chciała bym to zrobić jutro Bardzo proszę o rady co ook czego itd.
Okolica w której mieszkam to lasy więc ziemia jest piaszczysta a miejsce w którym będę sadzić jest właściwie cały czas słoneczne chciała bym tam dać np. świerka srebrzystego i marzy mi się głóg dwuszyjkowy







a to są rośliny do przesadzenia








Paaulaa 17:36, 18 wrz 2015

Dołączył: 18 wrz 2015
Posty: 10
Idę właśnie do ogrodu to zrobię leprze zdjęcia i dodam to co jeszcze dokupiłam generalnie bardzo lubię hortensję bukszpany róże żurawki więc na pewno sporo tego tu się pokaże
paulina_ns 17:47, 18 wrz 2015


Dołączył: 26 sie 2013
Posty: 11355
No i bardzo ładnie się zaczyna Masz już dużo roślin, teraz wystarczy je ładnie pogrupowac, dodać trawy ozdobne i będzie cudnie czekam na więcej zdjęć
____________________
Małymi kroczkami do celu, wizytówka
Paaulaa 10:05, 19 wrz 2015

Dołączył: 18 wrz 2015
Posty: 10
może lepiej będzie widać




a to dokupione




malkul 10:09, 19 wrz 2015


Dołączył: 07 wrz 2011
Posty: 21702
bede podląga twą gonitwę
____________________
Gosia - Ogród tworzę nowoczesny***Wizytówka - Ogród nowoczesny kokoszki
Paaulaa 12:27, 19 wrz 2015

Dołączył: 18 wrz 2015
Posty: 10
Podglądajcie podglądajcie ale będę wdzięczna za wszelkie rady. Czy ktoś wie czy to kwitnące drzewo będzie miało u mnie dobrze ?? piach i słońce ... piach został już zdjęty a dziś przekopujemy i ponoć trzeba tą przekopaną ziemie wymieszać z tą nową to prawda??