Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogród moją pasją!!!

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogród moją pasją!!!

EwelinaK 13:54, 27 sty 2016


Dołączył: 01 paź 2014
Posty: 38
Witam wszystkich serdecznie! Jestem początkującą ogrodniczką ale śledzę od pewnego czasu ogrodowisko i podziwiam piękne ogrody a przy okazji podpatruję i uczę się czegoś nowego. W moim ogrodzie są młode sadzonki które cały czas dokupuję ale i również duże okazy które liczą sobie już parę lat. Pozdrawiam serdecznie


Wiosna 2015



Azalie, rododendrony, różaneczniki




Mój pomocnik Lando



Lato 2015



Róże


oleander



datura




taras



Jesień 2015


żurawki


____________________
Ewelina-Ogród moją pasją
Karol99 13:58, 27 sty 2016


Dołączył: 01 mar 2014
Posty: 11801
Witaj
____________________
Karol- Ogród tworzony z pasją *** Wizytówka
EwelinaK 14:12, 27 sty 2016


Dołączył: 01 paź 2014
Posty: 38
Karol99 napisał(a)
Witaj




Dziękuje za przywitanie
____________________
Ewelina-Ogród moją pasją
MirellaB 14:22, 27 sty 2016


Dołączył: 18 sty 2015
Posty: 22152
Witam się i ja
Ogród z dorodnymi roślinami, chyba trochę do uporządkowania. Ja bym zaczęła od wyznaczenia i wytyczenia rabat, bo takie sadzenie w trawie to niezbyt i wizualnie i dla roślin

Edit: Lando wspaniały
____________________
Mirella Ogród Mirelli *** Ogródek Mirelli *** Wizytówka - Ogród Mirelli - Wizje chodźcie do mnie blisko najbliżej ...
EwelinaK 14:32, 27 sty 2016


Dołączył: 01 paź 2014
Posty: 38
MirellaB napisał(a)
Witam się i ja
Ogród z dorodnymi roślinami, chyba trochę do uporządkowania. Ja bym zaczęła od wyznaczenia i wytyczenia rabat, bo takie sadzenie w trawie to niezbyt i wizualnie i dla roślin

Edit: Lando wspaniały



Witam. Dziękuje za podpowiedz. Mam dość górzysty teren i mam problem z tymi rabatami wiec wygląda to jak wygląda.
____________________
Ewelina-Ogród moją pasją
AsiaK_Z 16:54, 27 sty 2016


Dołączył: 18 sie 2014
Posty: 11771