Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Mój ogród in spe

Pokaż wątki Pokaż posty

Mój ogród in spe

FilipS 14:50, 07 cze 2017

Dołączył: 07 cze 2017
Posty: 4
W pierwszej kolejności kłaniam się nisko i uchylając kapelusza, serdecznie pozdrawiam wszystkich Forumowiczów.
Ponieważ jestem szczęśliwym właścicielem tego, co zwykło wdzięcznie nazywać się "dziurą w ziemi" i przylegających do niej pryzm gleby, które w perspektywie najbliższych miesięcy przeistoczyć się mają w przyblokowe ogródki, nie będę Was raczył widokami tego aktualnie pożałowania godnego stanu rzeczy
Kiedy tylko będę miał do tego okazję, będę na bieżąco zdawał Wam obszerne fotorelacje.
Moje latyfundium będzie obejmowało dwa przedogródki - o powierzchni ok. 53 i 22 mkw. Moim problemem będzie zapewne cienka warstwa ziemi, ostrożnie szacowana na 30-40 cm.
Nie mam wielkiego doświadczenia w uprawie, zwłaszcza wymagających okazów, ale mam sporą motywację do stworzenia takiego miejskiego matecznika dla niezmąconego odpoczynku po pracy.

Jeżeli nawet po tak lakonicznym opisie macie dla mnie jakiekolwiek rady, będę Wam ogromnie wdzięczny.

Filip
____________________
Filip Mój ogród in spe
AsiaK_Z 19:30, 07 cze 2017


Dołączył: 18 sie 2014
Posty: 11771
Witaj Filipie wrzuć zdjęcia swojej "dziury w ziemi" wtedy łatwiej doradzić Zrób też link w podpisie, bo nie trafimy do Ciebie. Ściągę obrazkową znajdziesz w Sprawach technicznych
Pozdrawiam
____________________
Asia - Kiedyś będzie pięknie i u mnie - od nowa
FilipS 08:33, 08 cze 2017

Dołączył: 07 cze 2017
Posty: 4
Niestety, żadne zdjęcie na razie nie pozwoli na wyrobienie choćby orientacyjnego poglądu, ponieważ cała inwestycja obwiedziona jest blaszanym płotem.