Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogródek z mieszkaniem, czyli jak się mieszka w bloku

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogródek z mieszkaniem, czyli jak się mieszka w bloku

DorothaM 21:58, 22 kwi 2015


Dołączył: 22 kwi 2015
Posty: 83
Postanowiłam założyć tutaj swój temat, aby pokazać swój ogródek, na którym chcę stworzyć coś fajnego jestem laikiem pod tym względem, dlatego zanim coś kupię i posadzę to się pytam, a że tutaj na tym forum jest dużo bardzo mądrych ludzi to na pewno mi pomożecie

Zacznę od tego, że mieszkam w bloku na parterze, do którego przynależy ogródek 350 m kw.

W 2011 się wprowadziliśmy, w 2012 założyliśmy trawę oraz z pomocą firmy dostaliśmy projekt ogrodu - głównie chodziło nam o rośliny. W 2013 kupiliśmy drzewka i krzewy z najwyższego rzędu najbliżej płotu i zaczęliśmy je sadzić. W 2014 resztę roślin, ale jeszcze kilka nam zostało.

Nasz ogród (strony: Południowa i Zachodnia) wygląda tak:





Wykaz roślin:

1. Żywotnik Smaragd
2. Świerk Maigold
3. Jarząb posp. Fastigiata
4. Sosna czarna Fastigiata
5. Buk Purpurea Pendula
6. Berberys Bogozam
7. Cyprysik Gloria Polonica
8. Sosna Negishi
9. Bez Plumosa Aurea
10. Sosna czarna Spielberg
11. Żywotnik Yellow Ribbon
12. Bez czarny Eva
13. Tawułki Arendsa- Fanal Brautschleier
14. Hortensja
15. Brunera wielkolistna Varegiata - NIE MAMY W OGRODZIE
16. Przywrotnik ostroklapowy - NIE MAMY W OGRODZIE
17. Cis Summergold
18. Wiśnia Kikku-Shidarre
19. Żywotnik Sunkist
20. Jałowiec Blue and Gold - NIE MAMY W OGRODZIE
21. Ognik Red Column
22. Grujecznik japoński Pendula
23. Jodła górska Compacta
24. Wiśnia Amanogawa
25. Rajska jabłoń Ola
26. Sosna karłowa Glauca
27. Tawuła Grefsheim
28. Cis Davastoni Aurea
29. Odętka wirginijska - NIE MAMY W OGRODZIE
30. Bodiszek kantabryjski - NIE MAMY W OGRODZIE
31. Tiarella Wheryii - NIE MAMY W OGRODZIE
32. Przetacznik kłosowy - NIE MAMY W OGRODZIE
33. Pysznogłówka - NIE MAMY W OGRODZIE
34. Kostrzewa popielata
35. Rudbekia
36. Liriope
37. Szałwia
38. Lawenda
39. Wrzosy