Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Mój ogród, moja pasja

Pokaż wątki Pokaż posty

Mój ogród, moja pasja

Krystyna901 20:28, 06 cze 2015

Dołączył: 06 cze 2015
Posty: 3
W tym roku postanowiłam zagospodarować niewielką przestrzeń wokół domu na ogród kwiatowy. Wstawiłam kilka zdjęć jak wyglądała moja praca od początku do dnia dzisiejszego. Jestem amatorem i po prostu uwielbiam pielęgnować kwiaty.
Gardenarium 08:32, 07 cze 2015


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Witaj, jesteś amatorem więc pewnie nie wiesz, że o wiele ładniej byłoby gdybyś usunęła płotki (jedne są białe, drugie pomarańczowe) i zieloną folię, a zamiast tego na twoim miejscu bym dała żywopłociki bukszpanowe z niskiej odmiany Buxus sempervirens 'Suffruticosa'. Na pewno będzie gustowniej i plastiki nie będą konkurowały z roślinami. To nie krytyka, nie odczuj tego w ten sposób. To tylko dobre rady nie-amatora

Także biały żwirek jest zbyt wielkim kontrastem, wystarczyłby szary albo czarny. Albo zamiast żwirku po prostu rośliny wypełniające kolorem.

Bratki już przekwitają, zaczynają wyciągać się, bo to rośliny krótkiego dnia. Teraz wypadałoby zamienić je na kwietnikowe rośliny lata np. begonie wiecznie kwitnące. Albo byliny kwitnące latem.

Rabaty są bardzo interesujące w kształcie, ale brakuje im wykończenia
Niepotrzebne są doniczki poustawiane tam i ówdzie, te kwiaty z nich można wsadzić na rabaty.

Pozdrawiam serdecznie.
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
Krystyna901 12:43, 07 cze 2015

Dołączył: 06 cze 2015
Posty: 3
Ok, dziękuje za wskazówki i podpowiedzi.


Pozdrawiam.
Krystyna901 22:19, 10 cze 2015

Dołączył: 06 cze 2015
Posty: 3
Mam pytanie- Czy mogłaby Pani np. doradzić jak rabaty można byłoby wykończyć?
Jeśli ma Pani jakiś pomysł-będę wdzięczna za podpowiedź.

Pozdrawiam.