Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Ogród na działce 300m

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogród na działce 300m

Youtro 14:50, 26 lip 2016

Dołączył: 26 lip 2016
Posty: 12
Witam Wszystkich serdecznie,
opiszę teraz, a wieczorem wstawię zdjęcia.
Jestem totalnym amatorem mieszkającym przez 25 lat w blokowisku. W maju kupiłem dom z niewielkim ogrodem. Trochę jest zaniedbany. Z Waszą pomocą dam radę, napewno!

Póki co nie mam żadnych narzędzi poza grabiami blaszanymi, wężem ogrodowym i kosiarką. Wszystko co zrobiłem do tej pory zrobiłem "na czuja".

Co bym chciał - estetyczny ogród do spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Potrzebuję sporo przestrzeni, bo będzie więcej dzieci


____________________
Pozdrawiam, Sławek Totalny amator i jego niewielki ogród vs. niewielkie marzenia :)
kerii 16:15, 26 lip 2016


Dołączył: 05 mar 2016
Posty: 2185
Nie rozpędzaj się tak z tymi fotkami na post można tylko 4
____________________
Jola Moja glebo terapia
Makao_J 14:33, 27 lip 2016


Dołączył: 06 cze 2015
Posty: 12810
A tu pomoc przy podpisie.
Obrazkowa ściąga do podpisu
____________________
Ania Anna i Ogród ... i ciągłe poszukiwania własnego idealnego raju:)
Toszka 17:08, 27 lip 2016


Dołączył: 02 sty 2013
Posty: 14436
i jeszcze prośba abyś zdjęcia wklejał przez forumową przeglądarkę

Witaj na forum
____________________
Kto szuka ten znajduje, kto pyta ten dostaje:-)
Gardenarium 09:03, 28 lip 2016


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Witaj na Ogrodowisku i mam nadzieję, że przebrniesz przez pierwsze trudności techniczne. Pomogłam w czyszczeniu wątku, zapraszam do wklejania zdjęć przez nasz automat Życzę powodzenia w realizacji pięknego ogrodu
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
Youtro 21:47, 28 lip 2016

Dołączył: 26 lip 2016
Posty: 12
Ok, więc zaczynamy: