Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Początki mojego mini ogrodu

Pokaż wątki Pokaż posty

Początki mojego mini ogrodu

ania6351 09:06, 28 mar 2015

Dołączył: 25 wrz 2014
Posty: 5
Witam wszystkich serdecznie śledząc ogrodowisko i ja złapałam bakcyla aby mieć piękny ogród i mam nadzieje ze mi pomożecie. Jakieś zaczątki są mini mojego ogrodu ale kiepska zemnie ogrodniczka trochę roślin już mam ( kupuję bez opamiętania) ale jest to ale, że nie wiem gdzie i z czym je podsadzić, postaram się wgrać kilka zdjęć co już zrobiłam i z czym mam problem.
____________________
Karol99 09:10, 28 mar 2015


Dołączył: 01 mar 2014
Posty: 11801
Witam Cie jako pierwszy. Z Ogrodowiskiem na pewno upiększysz swój ogród. Czekam na zdjęcia.
____________________
Karol- Ogród tworzony z pasją *** Wizytówka
paulina_ns 13:35, 28 mar 2015


Dołączył: 26 sie 2013
Posty: 11355
Witaj, ja sama jeszcze jestem początkująca powoli małymi kroczkami,a do przodu czekam na zdjęcia ogrodu i działamy pozdrawiam
____________________
Małymi kroczkami do celu, wizytówka
ania6351 17:34, 28 mar 2015

Dołączył: 25 wrz 2014
Posty: 5
Dziękuję za miłe przyjęcie do grona ogrodowiska, dodaję zdjęcia i liczę na pomoc. Pod tą ścianą są wsadzone trzy jałowce blue star szczepione na pniu i tuje danica. Między dwoma pierwszymi jałowcami mam zamiar wsadzić pięć sztuk traw red baron po skosie ekobordu. Srodkowa rabata będzie wysypana żwirem a dwie pozostałe korą. Chciałabym posadzić gdzieś tu także hosty, turzycę ice cream i ice dance. Co o tym myślicie? Jest to ściana gdzie słońce swieci od rana do popołudnia.




Na zdjęcia nr 2 i 3 posadzone są bukszpany uformowane w kule, nie wiem co między nimi wsadzić, czekam na porady z waszej strony.