Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Proszę o pomoc w zaprojektowaniu ogrodu

Pokaż wątki Pokaż posty

Proszę o pomoc w zaprojektowaniu ogrodu

dziatjustyna 21:23, 13 kwi 2011


Dołączył: 13 kwi 2011
Posty: 166
Witam wszystkich
Jestem tu nowa i zupełnie zielona, nie mam pojęcia jak tu się poruszać. Nie wiem jak wgrać zdjęcia by móc prosić o pomoc w podjęciu odpowiednich decyzji co do projektu ogrodu.
____________________
Ogród Justyny
Syla 21:30, 13 kwi 2011


Dołączył: 18 paź 2010
Posty: 14380
Regulamin i Sprawy techniczne to pierwsze dwa tytuły wątków jakie znajdujesz wchodząc na forum. W tym drugim czyli sprawy techniczne znajdziesz opis jak wklejać zdjęcia

Lub inaczej ..... po prawej stronie od okienka w którym umieszczasz tekst znajduje się napis przeglądaj naciśnij i poszukaj zdjęcia które chcesz umieścić na forum .... następnie gdy już się pojawi zdjęcie miniaturka kliknij na nie jeden raz myszką i już będzie zdjątko umieszczone w większym formacie
____________________
**** wizytówka **** Po prostu ogród Sylwii :)
dziatjustyna 21:35, 13 kwi 2011


Dołączył: 13 kwi 2011
Posty: 166
Mam pierwsza podpowiedź od pani Sylwii której bardzo dziękuję
Witam jeszcze raz wszystkich!!! N ie dawno wprowadziłam się do nowo wybudowanego domku. W zeszłym roku pomalutku zaczęłam zagospodarowywać obszar w okół domku ale zbytnio to mi nie idzie nie mam pomysłu jak to wszystko zrobić by było skromnie i łanie. Proszę Państwa o pomoc i podpowiedzi za które będę bardzo wdzięczna.oto moje zdjecia.
Front domu.
____________________
Ogród Justyny
dziatjustyna 21:37, 13 kwi 2011


Dołączył: 13 kwi 2011
Posty: 166


Tył ogordu.
____________________
Ogród Justyny
dziatjustyna 21:39, 13 kwi 2011


Dołączył: 13 kwi 2011
Posty: 166


Taras z tyłu domku jeszcze nie skończony i wystająca rura odprowadzająca deszczówkę. Co można by tu zrobić???? Nie chciała bym skarpy ((( Poratujcie i podeślijcie kilka pomysłów na nią
____________________
Ogród Justyny
dziatjustyna 21:42, 13 kwi 2011