Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Na razie taka sobie trawa, czyli początki wymarzonego ogrodu u "KA"

Pokaż wątki Pokaż posty

Na razie taka sobie trawa, czyli początki wymarzonego ogrodu u "KA"

katarzyna_kubik 13:33, 07 sie 2015


Dołączył: 07 sie 2015
Posty: 78
Witajcie Kochani
Upragniony finisz brudnych robót i "nadejszla chwila" aby zająć się roślinnością wkoło mojego domku. Nie ukrywam ze jestem totalnym laikiem w kwestii roślinności i planowania zieleni, ale szybko się uczę i myślę ze z Wasza pomocą jakiś plan ogrodu/zieleni wstępny przynajmniej uda mis ie stworzyć. Planowałam powierzyć to profesjonalistom, ale życie zweryfikowało moje plany finansowe i niestety to ja będę głównym ogrodnikiem w mojej zieleni....
Liczę na Waszą pomoc w kwestii doboru roślin, gdyż dopiero teraz i na tym forum uczę się nazw i wyglądu roślin. Zatem przejdźmy do sedna....
Działka na której ciągle jeszcze budujemy nasz dom ma ok 1000 m kw.
28 m szerokości, 35 długości. Gleby raczej piaszczyste, wierzchnia warstwa na ok 50 cm to nawieziona ziemia (leśna - była bardzo tłusta). Region centralna Polska - okolice Kielc. Strony świata obrazuje jedno ze zdjęć.


Tutaj rozplanowana kostka i tak jest ułożona ostatecznie:


____________________
KASIA - Na razie taka sobie trawa-będzie zabawa czyli początki wymarzonego ogrodu
Karol99 13:33, 07 sie 2015


Dołączył: 01 mar 2014
Posty: 11801
Witaj na Ogrodowisku
____________________
Karol- Ogród tworzony z pasją *** Wizytówka
paulina_ns 13:44, 07 sie 2015


Dołączył: 26 sie 2013
Posty: 11355
Witaj piekny domek, a jak powstanie jeszcze ogrod, bedzie cudnie
____________________
Małymi kroczkami do celu, wizytówka
katarzyna_kubik 13:50, 07 sie 2015


Dołączył: 07 sie 2015
Posty: 78
Pomysły i oczekiwania
Patrząc od frontu lewa strona usadzona tujami Szmaragd, przed wejściem do kotłowni - na szerokości wejścia - planuje rabatkę, co poradzicie???