Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Miejski ogródek przy mieszkaniu na parterze

Pokaż wątki Pokaż posty

Miejski ogródek przy mieszkaniu na parterze

Falka 21:54, 18 kwi 2015

Dołączył: 18 kwi 2015
Posty: 11
Witajcie w moim miejskim ogródku!

Pomału urządzamy się z mężem w nowym, parterowwym mieszkaniu, które ma spełnić nasze marzenie o własnym "ogrodzie" Nasz ogródek będzie raczej namiastką ogrodu, ale i tak bardzo mnie cieszy, choć jednocześnie jest ogromnym wyzwaniem, bo jako młoda dziewczyna, wychowana w śródmiejskich blokach stolicy nie mam doświadczenia, ani wiedzy o projektowaniu, urządzaniu i pielęgnacji zieleni.

Zadanie przed nami jest jeszcze trudniejsze przez fakt, że nasz skrawek zieleni jest na szczycie garażu podziemnego, z niewielką warstwą ziemi. To na czym nam zależy to estetyczny, funkcjonalny ogródek, który będzie cieszył cały rok, a jednocześnie da nam choć odrobinę poczucia intymności, bo okien i balkonów sąsiadów nigdy nie ominiemy.

Liczę na Waszą wyrozumiałość i wsparcie! Moc pozdrowień!
____________________
Falka - Miejski ogródek przy mieszkaniu na parterze
Falka 22:30, 18 kwi 2015

Dołączył: 18 kwi 2015
Posty: 11
sierpień 2014 - w mieszkaniu rozpoczynają się prace wykończeniowe, a my robimy pierwsze inwestycje w ogródku - malowanie i stawianie paneli lamelowych na jednej ścianie, donica z palisad wzdłuż ogrodzenia, pierwsze nasadzenia - "misz masz", w którym widać nasz brak doświadczenia i wizji, a także pragnienie szybkich efektów


____________________
Falka - Miejski ogródek przy mieszkaniu na parterze
Falka 23:05, 18 kwi 2015

Dołączył: 18 kwi 2015
Posty: 11
Wiosna 2015