Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Ogród Grodzi

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogród Grodzi

Grodzia 21:30, 15 maj 2015


Dołączył: 23 lip 2014
Posty: 288
Witajcie....
Bywam u Was na ogrodowisku już od tamtego roku, podziwiam Wasze ogrody, czytam i uczę się...teraz przyszła pora na mój wymarzony, wyśniony i długo wyczekiwany ogród...czuję jednak, że sama nie dam rady...jestem amatorem w tej dziedzinie i boję się, że bez Waszej pomocy sama nie dam rady...mam duże pole do popisu bo teren jest spory...w tym bardzo duża skarpa...wszystko świeżo wyplantowane i świecące pustkami wokół wybudowanego w tamtym roku domu...zdjęć jeszcze nie zrobiłam...ale w przyszłym tygodniu zrobię na pewno...pokażę Wam na razie widoki jakie mamy z działki...

Pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy do mnie zawitają jeśli tacy będą oczywiście dodam jeszcze, że mój ogród mieści się w Małopolsce na południe od Krakowa
____________________
Ogród Grodzi
paulina_ns 21:32, 15 maj 2015


Dołączył: 26 sie 2013
Posty: 11355
Witaj, piękne widoki mój ogród też się mieści na południe od Krakowa , zaznaczam i czekam na więcej zdjęć
____________________
Małymi kroczkami do celu, wizytówka
Grodzia 21:36, 15 maj 2015


Dołączył: 23 lip 2014
Posty: 288
Witaj Paulinko...różni nas niecałe 50 km) zapraszam jak najczęściej ja do Ciebie zaglądałam już parę razy)
____________________
Ogród Grodzi
paulina_ns 21:44, 15 maj 2015


Dołączył: 26 sie 2013
Posty: 11355
Grodzia napisał(a)
Witaj Paulinko...różni nas niecałe 50 km) zapraszam jak najczęściej ja do Ciebie zaglądałam już parę razy)


i tak po cichutku się skradałaś? 50 km to prawie po sąsiedzku zrób sobie link do swojego wątku w podpisie, będzie łatwiej do Ciebie trafić, tylko nie pytaj mnie jak to się robi, bo mi samej Danusia pomagała
____________________
Małymi kroczkami do celu, wizytówka
Grodzia 21:50, 15 maj 2015


Dołączył: 23 lip 2014
Posty: 288
to tej pory cichutko sobie tutaj siedziałam, ale pora to zmienić