Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » zupełnie nowa rabata, zupełnie nowy "ogrodnik"

Pokaż wątki Pokaż posty

zupełnie nowa rabata, zupełnie nowy "ogrodnik"

KatarzynaMic... 12:01, 17 maj 2017

Dołączył: 03 paź 2016
Posty: 43
Witam,
Jako, że jestem kompletnie zielona w projektowaniu rabat, mogę tylko bazować na tym co przeczytam i zobaczę. Planując w moim tworzącym sie dopiero ogrodzie rabatę w kształcie trójkąta (9mx7m - boki przy kącie prostym)jak na rysunku:

Cała rabata ma byc wysypana kamieniami. Prosze o doradzenie, czy tak ułożone rośliny, będą się ładnie komponowac, czy one w ogóle pasują do siebie. Wyczytałam, w Pani poradach Pani Danusiu, że w ogrodzie trzeba się skupić na dwóch lub trzech kolorach, że trzeba sadzić te same rośliny po kilka sztuk, żeby się ładnie prezentowały.
Proszę o prozycję co posadzić pod brzozą, a może inne dzrzewko (bo jak będzie zrzucać liście to nie wyzbieram ich w tych kamieniach). Hortensje planuję mieć białe (jaki gatunek, żeby cieszyły oko długo)i jaki gatunek trawy? (ziemię w ogrodzie mam orną ze 20-30 cm a potem glina) Wiem, że dużo pytań, ale wybaczcie jest nowicjuszką. Za parę lat, może i ja udzielę jakiś rad.

sylwia_slomc... 12:15, 17 maj 2017


Dołączył: 20 kwi 2015
Posty: 81727
Witaj.
A gdzie ten rysunek?
____________________
Ranczo Szmaragdowa Dolina II *** Ranczo Szmaragdowa Dolina *** Wizytówka
KatarzynaMic... 14:05, 17 maj 2017

Dołączył: 03 paź 2016
Posty: 43


Teraz już jest
Toszka 14:08, 17 maj 2017


Dołączył: 02 sty 2013
Posty: 14436
Wytrzeszczam oczy i nic(nie widzę) Większy, większy, bo napisów nie widać!!!
Witaj
____________________
Kto szuka ten znajduje, kto pyta ten dostaje:-)
KatarzynaMic... 15:13, 17 maj 2017

Dołączył: 03 paź 2016
Posty: 43


Jestem nowa, wybaczcie. Teraz mam nadzieję, że widac
Toszka 15:27, 17 maj 2017


Dołączył: 02 sty 2013
Posty: 14436
A zdjęcie poglądowe da się?
Co to za wierzba? Duża?
____________________
Kto szuka ten znajduje, kto pyta ten dostaje:-)