Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogrodowe rozterki

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogrodowe rozterki

Mag 00:34, 29 lis 2013


Dołączył: 28 lis 2013
Posty: 66
Dobry wieczor, kochani

Jestem Mag. Od niespelna roku szczesliwa posiadaczka sporej dzialki na skraju lasu. Jestem zupelna dyletantka w kwestii projektowania ogrodu, komponowania roslin, znajomosci gatunkow, uprawy ziemi. Od paru tygodni sledze Wasze zmagania ogrodowe, podziwiam talent i wyczucie. I wzdycham nieustannie. Wasze ogrody sa takie piekne, zadbane, dopracowane! Mam nadzieje, ze dzieki Ogrodowisku naucze sie czegos, zainspiruje i pokocham moj ogrod, ktory dopiero zaczyna sie tworzyc.
____________________
Ogrodowe rozterki
Ania74 07:43, 29 lis 2013


Dołączył: 22 wrz 2013
Posty: 801
Witam Cię jako pierwsza na Ogrodowisku
Ja też jestem ciągle laikiem, ale są tutaj mądre głowy, które Ci z pewnością pomogą
____________________
Ogród raczej wiejski czyli leśniczówka
iwona0765 08:12, 29 lis 2013


Dołączył: 16 lis 2013
Posty: 203
I ja witam się z Tobą i podobnie jak Ty też jestem tu od nie dawna i też podobnie jak Ty wzdycham i oglądam te wszystkie wypielęgnowane ogrodnicze cuda , na razie dużo czytam i notuję lub staram się zapamiętać , ale tu są wspaniali ludzie i na pewno na każdy temat pomogą znalezć odpowiedzi poradę , pozdrawiam serdecznie !
____________________
Kawałek ziemi na którym ma powstać dom i ogród
Mag 09:52, 29 lis 2013


Dołączył: 28 lis 2013
Posty: 66
Ania74 napisał(a)
Witam Cię jako pierwsza na Ogrodowisku
Ja też jestem ciągle laikiem, ale są tutaj mądre głowy, które Ci z pewnością pomogą [/quote

Dziekuje za powitanie, Aniu. Mam nadzieje, ze nasze ogrody po "szkoleniu" w Ogrodowisku beda wygladaly rownie pieknie jak te, ktore ogladam od paru tygodni.
____________________
Ogrodowe rozterki
Mag 09:59, 29 lis 2013


Dołączył: 28 lis 2013
Posty: 66
iwona0765 napisał(a)