Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » U "Zielonej" Ogrodniczki :)

Pokaż wątki Pokaż posty

U "Zielonej" Ogrodniczki :)

IzaK 13:44, 12 kwi 2015


Dołączył: 16 lip 2013
Posty: 417
Witajcie

Po długim czasie podglądania, obserwowania wielu wątków postanowiłam założyć swój. Jak można wywnioskować z tytułu, jestem początkującą i "Zieloną" ogrodniczką. Co nieco porobiłam już na swoim kawałku ziemi, ale sporo pozostało do zrobienia. Dzięki inspiracjom ogrodowiskowym, Waszym cennym radom i swojej pracy mam nadzieję uzyskać piękny ogród
Póki co sen z powiek spędza mi rabata w przedogródku.
Umieściłam pytanie w wątku dotyczącym pojedynczego projektowania ogrodów, ale poproszę Panią Danusię o przeniesienie tych pytań i odpowiedzi do mojego wątku.
POkaże też co udalo mi się zrobić do tej pory... choć efekty pewnie będą widoczne za jakiś czas.
Znajdzie się ktoś chętny do odwiedzania mojego ogrodu? Zapraszam
____________________
Iza - U "Zielonej" Ogrodniczki
IzaK 13:52, 12 kwi 2015


Dołączył: 16 lip 2013
Posty: 417

Informacja: Wątek został przeniesiony przez moderatora z Pojedyncze pytania na temat projektowania rabat

Drodzy Użytkownicy
Potrzebuję pomocy w zaprojektowaniu rabaty w przedogródku, tak jak widać to na zdjęciu. Wjazd jest od strony zachodniej.
Myślałam, żeby posadzić tam trzy wiśnie umbraculifera, a pod każdą z nich obwodkę w kształcie koła z bukszpanu, między wisniami kule z bukszpanu...pomiędzy nimi żurawki... tyle, że nie wiem jak to sobie zwizualizować
Jest to strona fronotwa, więc zależałoby mi na tym, by i zimą było na co popatrzeć... może powinnam jednak pójść w iglaki szczepione na pniu.
Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.



____________________
Iza - U "Zielonej" Ogrodniczki
EwaG 13:53, 12 kwi 2015


Dołączył: 18 maj 2011
Posty: 1089

Informacja: Wątek został przeniesiony przez moderatora z Pojedyncze pytania na temat projektowania rabat

IzaK napisał(a)
Drodzy Użytkownicy





Może tak: