Gdzie jesteś » Forum » Sprawy techniczne » Gardenarium wyświetlanie zdjęć

Pokaż wątki Pokaż posty

Gardenarium wyświetlanie zdjęć

apple 21:02, 07 sty 2020

Dołączył: 12 gru 2015
Posty: 30
Nie wiem, czy zadaję pytanie w odpowiednim miejscu.
Oglądam realizacje Gardenarium i zastanawiam się, czy da się zmienić tryb wyświetlania tak, aby zatrzymywać poszczególne zdjęcia na dowolny czas?
Obecnie zdjęcia szybko się zmieniają a ja chciałabym przyjrzeć się im bliżej.
Wszystkie ogrody piękne, zauroczyły mnie szczególnie dwa: "Elegancki i zadbany ogród zimozielony" oraz "Ogród użytkowy z prostymi liniami i placem zabaw".
Cudowne, zapewne będą dla mnie inspiracją...
Gardenarium 22:30, 07 sty 2020


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Jak to jest zrobione nie mam pojęcia i nie mam możliwości zmiany, bo nie jestem informatykiem. Zapewne jest to po to, aby nie kopiować zdjęć. A jesli nie, to nie wiem.

Ogród zimozielony https://www.ogrodowisko.pl/watek/2252-zimozielony-ogrod-przy-bialym-domu
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
apple 09:00, 08 sty 2020

Dołączył: 12 gru 2015
Posty: 30
Zdjęcia można robić i teraz, bo dana strona zatrzymuje się na chwilę, z tym, że ja nie chcę robić zdjęć, chciałam mieć po prostu możliwość przyglądnięcia się.
Rozumiem, że po prostu tak jest skonstruowana strona, notabene obecny tryb wyświetlania jest widowiskowy i pokazuje całe piękno ogrodu.
Dziękuję za link, ucieszyłam się, bo widzę że będę mogła prześledzić historię zakładania ogrodu od początku, to cenne i pasjonujące.
Gardenarium 19:32, 08 sty 2020


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
A ogród użytkowy jest tutaj pod koniec wątku, bo to jest druga część ogrodu z lustrem. Jest cała relacja z jego budowy.

https://www.ogrodowisko.pl/watek/1033-ogrod-z-lustrem
____________________