Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Brak pomysłu na przedogrodek

Pokaż wątki Pokaż posty

Brak pomysłu na przedogrodek

Rmaya 22:29, 14 maj 2020

Dołączył: 13 maj 2020
Posty: 9
Hej. Jestem zupełnie zielony w temacie więc będę niezmiernie wdzięczny za propozycje jak można zagospodarować ten kawałek ziemii żeby cieszył oko.
Ten zielony prostokąt jest właśnie do ogarnięcia. Czarne koła to studzienki. Na mniejszym zielonym zaznaczona hortensja
Strzałka wskazuje północ. Wymiary terenu to 3x5m. Do południa słońce potem cień.
Chciałbym tam jakieś kolory ale bardziej liscie/igły a nie rabaty kwiatowe. Ewentualnie jakiś drzewko kwitnące.
Jeszcze raz dziękuję za pomysły.
Rmaya 20:15, 16 maj 2020

Dołączył: 13 maj 2020
Posty: 9
Podpowiem ktoś jakie rośliny się odnajdą na takim stanowisku?
SylwiaBe 20:27, 16 maj 2020


Dołączył: 14 kwi 2020
Posty: 842
Rmaya napisał(a)
Podpowiem ktoś jakie rośliny się odnajdą na takim stanowisku?

Rododendrony, hosty, cześć żurawek, kosodrzewina, barwinek, jałowce, berberysy, irga
____________________
Sylwia Pszczółkowa przygoda
SylwiaBe 20:33, 16 maj 2020


Dołączył: 14 kwi 2020
Posty: 842
Wzdłuż ogrodzenia możesz dać cisy, bo tez lubią cień
____________________
Sylwia Pszczółkowa przygoda
Rmaya 21:29, 16 maj 2020

Dołączył: 13 maj 2020
Posty: 9
Dziękuję serdecznie
Rmaya 23:14, 16 maj 2020

Dołączył: 13 maj 2020
Posty: 9
Jeszcze jedno pytanie. Czy klon też się tam przyjmie? Najchętniej czerwony palmowy.
Gardenarium 09:49, 17 maj 2020


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77304
Nawet 3 klony. Jednakowe najlepiej, tylko musisz im zapewnić półcień, zaciszne stanowisko osłonięte, lekko kwaśną glebę. Nie pytaj czy się przyjmie, tylko czy umiesz mu zapewnić warunki
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
Rmaya 14:48, 18 maj 2020

Dołączył: 13 maj 2020
Posty: 9