Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Słońce na Wiosennej

Pokaż wątki Pokaż posty

Słońce na Wiosennej

teleferajna 22:04, 23 maj 2020

Dołączył: 21 maj 2020
Posty: 5
Kochani,

Postanowiłam zacząć swoją przygodę z ogrodem. Mój kawałek ziemi nie jest ogrodem w żadnym calu - to kawałek trawnika częściowo jeszcze przykrytego róznymi materiałami po budowie - ma ok. 200m2. Niedawno przesunęlismy płot zyskując 3m długości przestrzeni - będzie gdzie hamak rozstawić - i zrobiliśmy opaskę. Jeszcze wysypanie kamieniem ozdobnym tzw. korą kamienną i gotowe.
Na razie mamy w większości trawę.
Ziemia to niestety glina, na której po ulewnym deszczu tworzą się ogromne kałuże.
Słońce mam od rana do popołudnia od strony wejścia do domu, a po stronie tarasu mam cień do popołudnia.
Jestem naprawdę "zielona" w ogrodach, a chciałabym coś zrobić sama.
Jak mi sie nie uda, to zakupię projekt ogrodu u profesjonalisty, ale pomyślałam, że z Wami mam szansę na powodzenie.
Chciałabym mieć Lilaka (biały i fioletowy), drzewka owocowe kolumnowe, warzywnik w skrzyni, wzdłuż chodniczka w stronę drzwi wejściowych trawę Red Baron na przemian z rozchodnikiem, wzdłuż ściany frontowej w opasce chcę posadzić rojnik i rozchodnik. chciałabym jeszcze mieć róże w ogrodzie - pnące i okrywowe.
Jeśli uważacie, że coś się nie sprawdzi to będę wdzięczna za wszelkie komentarze.
I kilka zdjęć mojego kawałka zieleni


i przesunięty płot, w którym nie ma jeszcze sztachet
____________________
http://www.ogrodowisko.pl/watek/10454-slonce-na-wiosennej Monika
Stefka 08:28, 24 maj 2020

Dołączył: 11 maj 2020
Posty: 47
Powodzenia
____________________
Trawy na okrągło....
Magleska 10:24, 24 maj 2020


Dołączył: 07 maj 2017
Posty: 18393
Witaj na Forum
na pewno z nami dasz radę
jedna rada -czytaj na razie dużo ,oglądaj wizytówki , czytaj artykuły Szefowej,oglądaj piny na Pintereście,żebyś wiedziała ,jaki styl obrać


na początek trzeba zaplanować kształty rabat -gdzie warzywnik,gdzie rabaty itp.itd …