Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Ogród z połączenia klimatów śródziemnomorskiego i orientalnego

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogród z połączenia klimatów śródziemnomorskiego i orientalnego

moni 19:36, 09 paź 2011


Dołączył: 06 paź 2011
Posty: 834
czy taki ogród da się stworzyć porady i listy roślin mile widziane.
____________________
Mona
moni 19:37, 09 paź 2011


Dołączył: 06 paź 2011
Posty: 834
co do klimatów mam na myśli rośliny i charakterystyczne cechy tych typów ogrodów.
____________________
Mona
jambosana 21:25, 09 paź 2011


Dołączył: 26 sie 2011
Posty: 585
Co do japońskich-nie znam się, nie interesowałam się, bo te co widziałam w Polsce, nazywane japońskimi były śmieszne i żałosne, ocierały się o kicz, przy czym także i te robione przez projektantów.
Co do śródziemnomorskich, ponieważ taki klimat chciałam swego czasu stworzyć, to wiele czytałam i poniżej w skrócie moja "książkowo-gazetowa" wiedza w tym zakresie.