Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Rozplanowanie zimozielonych, nowy ogród

Pokaż wątki Pokaż posty

Rozplanowanie zimozielonych, nowy ogród

HekseiNorge 20:57, 16 paź 2020

Dołączył: 16 paź 2020
Posty: 5
Witam,pukam z prośbą o jak w temacie. Trawa z rolki rozłożona wczoraj. Rośliny to laurowiśnia i cisy hilli ,na początek. Chciałabym je posadzić na przemian wzdłuż białego płotu,jest to strona zachodnia.
Moje pytanie czy powinnam już teraz wyznaczyć rabatę,wyciąć trawę póki się nie przyjęła a czy poczekać?
Nie potrafię się zdecydować czy pod rośliny zafundować kartony i podsypywac skoszona trawa a czy agrowloknina, kora. A może odczekać do wiosny bo teraz i tak nic nie urosnie...zima idzie.
Ile ludzi tyle opinii, a ja chciałabym uniknąć bałaganu pod roślinami w sensie wielkich chwastów i trawy która ciężko dokosic pomiędzy.
Jestem całkowity laik ,proszę mnie poprawić jeśli niezrozumiale napisałam.Pozdrawiam serdecznie ♥️
HekseiNorge 20:58, 16 paź 2020

Dołączył: 16 paź 2020
Posty: 5
sylwia_slomc... 21:07, 16 paź 2020


Dołączył: 20 kwi 2015
Posty: 81907
Ja bym od razu zdjęła trawę pod te rośliny, bo potem będzie o wiele więcej roboty. Karton i na to mielona kora. bo trawy przez zimę nie będziesz kosić, a chwasty jak zima ciepła rosną.
____________________
Ranczo Szmaragdowa Dolina II *** Ranczo Szmaragdowa Dolina *** Wizytówka
Gardenarium 21:46, 16 paź 2020


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Ja mam radę w innym problemie jaki masz zamiar popełnić. Nie sadzimy (przynajmniej ja nie sadzę ) tak żywopłotu na przemian, bo to dopiero się stworzy bałagan
Poza tym laurowiśnia ma inne wymagania niż cis, ..to niedorzeczne tak sadzić w jeden rowek Posadź kawałek laurowiśni i kawałek cisa.
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
HekseiNorge 08:38, 17 paź 2020

Dołączył: 16 paź 2020
Posty: 5