Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Potrzebna pomoc :)

Pokaż wątki Pokaż posty

Potrzebna pomoc :)

agucha_89 14:53, 04 kwi 2012

Dołączył: 04 kwi 2012
Posty: 6
Witam wszystkich. Jestem tu nowa, chciałabym poprosić was o pomoc przy urządzeniu ogródka wokól domu. Niestety jestem zielona w tych sprawach i stąd moja prośba Dodam rysunek działki, może Wy coś wymyślicie Numerami zaznaczyłam miejsca, gdzie chciałabym coś zrobić. W tej chwili nie ma tam nawet trawy...

____________________
Gardenarium 20:16, 04 kwi 2012


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Witaj, musisz podać wymiary i gdzie jest północ.
Natomiast zastanawiam się nad Twoim garażem, bardzo trudny jest wjazd, czy to znaczy, że cały tył praktycznie musi być wykostkowany.
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
agucha_89 16:03, 06 kwi 2012

Dołączył: 04 kwi 2012
Posty: 6
Właśnie z tym garażem jest problem...Mąż planuje w przyszłości przebudować budynek gospodarczy, bo chce otworzyć mały warsztat samochodowy więc ten garaż na końcu będzie zlikwidowany. Ale kiedy to będzie nie mam pojęcia. Prawdopodobnie i tak będzie trzeba cały tył działki wyłożyć kostką... Postaram się jutro wkleić rysunek z wymiarami i kierunkami.
Myślałam, żeby z przodu wsadzić jakieś ozdobne krzewy, ułożyć je w jakieś "kompozycje", tylko nie bardzo wiem jakie krzewy pasują do siebie...
____________________
agucha_89 10:42, 07 kwi 2012

Dołączył: 04 kwi 2012
Posty: 6

Mam nadzieję, że w miarę jasno opisałam wymiary
____________________
agucha_89 11:40, 10 kwi 2012

Dołączył: 04 kwi 2012
Posty: 6
oto co wymyślilam

1 - małe bukszpany, przycięte w kulki
2 - tuja szmaragd
3 - tuja kulka
4 - jałowieć płożący
5 - różanecznik
6 - funkia
7 - berberys czerwony
8 - forsycja