Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » ogród aguchy

Pokaż wątki Pokaż posty

ogród aguchy

agucha_89 14:20, 10 kwi 2012

Dołączył: 04 kwi 2012
Posty: 6
Witam wszystkich. Jestem tu nowa, chciałabym poprosić was o pomoc przy urządzeniu ogródka wokól domu. Niestety jestem zielona w tych sprawach i stąd moja prośba Dodam rysunek działki, może Wy coś wymyślicie Numerami zaznaczyłam miejsca, gdzie chciałabym coś zrobić. W tej chwili nie ma tam nawet trawy...



a to część moich "wypocin"...

1 - małe bukszpany, przycięte w kulki
2 - tuja szmaragd
3 - tuja kulka
4 - jałowieć płożący
5 - różanecznik
6 - funkia
7 - berberys czerwony
8 - forsycja

nie wiem czy te rośliny pasują do siebie i co jeszcze dodać...chciałabym jakieś krzewy ozdobne, trawy, jakieś kwitnące krzewy...Dlatego proszę Was o pomoc
____________________
Joaska 15:31, 10 kwi 2012


Dołączył: 11 lip 2011
Posty: 5104
Witaj,
jałowce od razu wykreśl z listy, ponadto nie sadź krzewów w trawniku bo to po 1 nie ładnie wygląda , po 2 uciążliwe w koszeniu trawnika.
Ponadto proponuję pooglądaj realizacje Gardenarium - naszej ogrodowiskjowej szefowej, myślę że zmieni to Twoje podejście do planowania ogrodu
Najpierw troszkę pozwiedziaj ogrodów, naprawdę to pomaga i wiem co mówię, bo ja mój plan już zmieniałam z 1000 razy.
____________________
Joaśki ogród z wyobraźni-REALIZACJA 2015 "Niebo samo nie spadnie, trzeba je osiągnąć./Adam Mickiewicz/"
kaisog1 21:49, 10 kwi 2012


Dołączył: 14 lut 2011
Posty: 13108
Witaj

Zdjęcia ułatwiłyby też planowanie.... bo na rysunku nie ma zaznaczonych chociażby okien co jest ważne przy planowaniu większych krzewów lub drzew.
____________________
Pozdrawiam Małgorzata Kubusiowo, Kubusiowo II, Mini Kubusiowo
zbigniew_gazda 21:59, 10 kwi 2012


Dołączył: 02 paź 2010
Posty: 11152
Agucha - święte słowa jw. Zrób fotki budynku i terenu. Jak nie ma trawy to kiedyś będzie. Życzę pieknego ogrodu.
____________________
Zbyszek - *** Nasz przydomowy ogródek *** Wizytówka ***