Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogrodowy amator prosi o porady

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogrodowy amator prosi o porady

DamianS 09:27, 06 maj 2012

Dołączył: 06 maj 2012
Posty: 11
Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum, mimo tego że czytam je i czerpie wiedzę od dłuższego czasu. Jestem młodym amatorem ogrodnikiem, od niedawna pracującym, zajmujący się samotnie ogrodem. Niedługo wrzucę kilka fotek jak co wygląda i prosiłbym o pewne porady co gdzie i jak rozmieścić. Ogród ma cześć rekreacyjną, część na warzywa, oraz przestrzeń z drzewami oraz na drzewa.
Ogrodem zajmuje się od 2 lat, był on zarośnięty, zaniedbany. Po usunięciu kilku drzew wraz z korzeniami chciałbym go w miare sensownie zagospodarować. W kolejnych wątkach będę wychodził z zapytaniem co i gdzie posadzić. Im więcej propozycji tym więcej opcji dla mnie . Uprzejmie proszę o przyjęcie świeżaka i serdecznie dziękuje za wszystkie posty i porady dla mnie o które niedługo będę się upominał. Pozdrawiam. Damian.
Monic 09:29, 06 maj 2012


Dołączył: 24 lip 2011
Posty: 1764
Witaj, Damianie!
Tu dużo życzliwych osób, które chętnie doradzą.
Wrzucaj fotki, pokaż rośliny, jakie masz i napisz co Ci się podoba, jakie rośliny lubisz.
____________________
mój ogród Monika
DamianS 09:33, 06 maj 2012

Dołączył: 06 maj 2012
Posty: 11
Wybiegam właśnie z aparatem To że dużo osób życzliwych zauważyłem czytając różne posty pomocne dla mnie. Za jakieś poł godziny wrzucę coś.
DamianS 10:16, 06 maj 2012

Dołączył: 06 maj 2012
Posty: 11
to część rekreacyjna, trawa koszona kosiarką 4 dni temu, zachwaszczona, lecz czekam z poprawą trawnika ze względu na prace budowlane (prawdopodobieństwo przekopywania z rurami kanalizacyjnymi). Zdjęcie niewyraźne ale cóż ;p


Uploaded with ImageShack.us

grill z innej perspektywy, niedokończony ze względu na brak weny




studnia, oraz jej otoczenie i niczyja działka sąsiadująca ze mną.




tarasik przed domem