Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Urządzenie rabaty przed domem :)

Pokaż wątki Pokaż posty

Urządzenie rabaty przed domem :)

keytiz 09:12, 14 kwi 2014

Dołączył: 14 kwi 2014
Posty: 4


Witam
Od razu przyznam się do tego, że jestem laikiem w temacie ogrodnictwa, jednakże powolutku oswajam się z tym tematem. Zaczęłam od utworzenia małego skalniaczka przed wejściem do domu, który zaczął już żyć swoim życiem przy stosowaniu drobnej pielęgnacji więc najwyższy czas na kolejne kroki. Do obsadzenia mam niewielką rabatę przed domem. Wymyslilismy sobie z mężem, że po środku chcielibyśmy posadzić jakiegos iglaka, tak żeby przez okres świąteczny powiesić na nim lampki, które byłyby widoczne z okna. Natomiast nie mam pojęcia, co z resztą... Chcemy ten obszar wyłożyc agrowłókniną, żeby oszczędzic sobie pracy z plewieniem. Chciałabym wokół tej choineczki coś posadzić ale poradźcie co Po obsadzeniu dobrze by było zasypac agrowłokninę ale tez zastanawiamy sie czy lepszy jest kamień ozdobny, czy może kolorowa kora? Jakie macie doświadczenia? Bardzo prosze o jakies ciekawe pomysły bo sami z mężem chyba nie damy rady...
Gardenarium 11:47, 14 kwi 2014


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
No to ja od razu wrzucam do przemyślenia sprawę maty To nie dacie rady przez pierwszy rok wypielić takiej małej rabatki? Wolicie żeby rośliny miały złe warunki?

Ja ma doświadczenia że nie kładę maty. Nawet pod kamienie.

http://www.ogrodowisko.pl/watek/736-mata-przeciw-chwastom
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
keytiz 11:54, 14 kwi 2014

Dołączył: 14 kwi 2014
Posty: 4
Damy radę Oczywiście chcemy to zrobić od początku jak najlepiej
keytiz 13:21, 16 kwi 2014

Dołączył: 14 kwi 2014
Posty: 4