Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Bardzo mały ogródek przy szeregowcu

Pokaż wątki Pokaż posty

Bardzo mały ogródek przy szeregowcu

ewaewa 23:31, 21 kwi 2014

Dołączył: 21 kwi 2014
Posty: 1
Dzień dobry,
Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszego forum – przeglądam od kilku dni, bo już od jakiegoś czasu mam w głowie myśl, że z micro ogródkiem mojej rodziny należy zrobić „coś”. Im dłużej przeglądam, tym większy mam mętlik w głowie – bo inspiracji tu jest cała masa, a ja jestem laikiem jakiego chyba tu jeszcze nie mieliście

Jak już napisałam ogródek jest mały – ma ok 90 m2 (5x18) i ma wielkie zadanie przed sobą –przede wszystkim ma być miejscem, gdzie można miło i aktywnie (małe dzieci) spędzić czas więc musi mieć miejsce na piaskownice, plus dodatkowo ze względu na brak garażu stanął na nim niedawno mały domek na rowery itp. Chcielibyśmy też odrobinę oddzielić się od sąsiadów (bardzo miłych, ale jednak).

Ogródek jest od strony południowo-wschodniej więc do 16 jest mocno nasłoneczniony. Na działce jest dąb – młody i mały, ale trawa już pod nim nie rośnie. Wzdłuż płotu posadziliśmy tuje szmaragdy (13 metrów).

Jestem bardzo otwarta na Wasze propozycje – to o czym myślałam to dosadzenie roślin niskich, płożących się w okolicach tuj oraz o kompozycji roślin przy schodkach na taras (będziemy likwidować schodek drewniany i wylewać betonowy więc może on być w dowolnym miejscu). Dodatkowo, chciałabym też, aby kompozycja z roślin znalazła się przy domku ogrodowym. Zastanawiam się też czy jest jakaś szansa, żeby posadzić coś pod dębem (sąsiedzi mają dwa duże, szczekające psy i chcielibyśmy jakoś osłonić od nich piaskownicę).

Bardzo lubię biel.
Będę bardzo wdzięczna za każdą poradę.
Pozdrawiam,
Ewa



Gardenarium 07:13, 22 kwi 2014


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308