Gdzie jesteś » Forum » Powitania » Mam i ja :)

Pokaż wątki Pokaż posty

Mam i ja :)

Angelika 22:51, 30 gru 2016

Dołączył: 30 gru 2016
Posty: 25
Witam wszystkich serdecznie. Żeby dobrze zakończyć 2016 i jeszcze lepiej zacząć 2017 r. postanowiłam zarejestrować się i dołączyć do tego znamienitego grona. Przeglądam forum od pewnego czasu, czytam, oglądam, uczę i planuję wiosnę 2017 w moim własnym ogródku.
A "mam i ja", bo od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką projektu od pani Danusi (jeszcze raz dziękuję), który wiosną powolutku, małymi kroczkami planuję realizować. Liczę gorąco na Wasze rady, pomoc, krytykę i wszystko co możliwe, bo ogrodowo jestem zielona jak szczypiorek na wiosnę. To, co przeraża nas najbardziej(rodzinnie, bo mąż też z tych niedoświadczonych ogrodniczo) to system nawadniania, bo choć mamy projekt, to nie mamy najmniejszego pojęcia nt. jego realizacji i żadnej praktyki. Niestety budżet nie pozwoli nam na zlecenie wykonania systemu, a uczenie się na własnych błędach też może sporo kosztować, więc będę emocje, oj będą
TeresaK 23:17, 30 gru 2016


Dołączył: 09 paź 2016
Posty: 496
Witaj Angelika. Jeśli masz już projekt to na pewno będzie Ci łatwiej. To nie znaczy, że nie czeka Cię mnóstwo pracy i wątpliwości. Ale "Ogrodowisko" na pewno Ci pomoże
____________________
Jak to wszystko ogarnąć ?
margaretka3 23:40, 30 gru 2016


Dołączył: 26 lut 2014
Posty: 5348
Hej, Angelika, dasz radę. Większość z nas zaczynała od poziomu zera albo tylko ciut wyżej Z projektem na pewno będzie ci łatwiej. A chęć oglądania realizacji projektu Danusi zwabi tu na pewno wiele osób, które Cię w razie czego wesprą.
O szczegóły nawadniania pytaj Agatę z wątku http://www.ogrodowisko.pl/watek/6453-z-pszenicznej?page=414#post_1. Ma tę wiedzę w małym paluszku. Pokazywała kiedyś na zdjęciach łączenia i w ogóle (tak, ja się też nie znam)

____________________
Gosia - Ogród od nasionka z widokiem na Lanckoronę
23:48, 30 gru 2016
Witam się cieplutko
jolanka 10:02, 31 gru 2016