madeline28
10:41, 19 mar 2014
Witam
Do niedawna tylko śledziłam wpisy Ogrodniczek i Ogrodników, teraz postanowiłam włączyć się do dyskusji 
Jestem Ogrodniczką- Amatorką (przez wielkie A) od dwóch lat. Do tej pory uprawiałam głównie rośliny jednoroczne, ale postanowiłam wreszcie zrobić prawdziwą metamorfozę i wypełnić plac pod Ogród prawdziwymi perełkami. Zeszłą wiosną zakupiłam
-dwa rododendrony,
-hortensje (nie wiem czy jest się czym chwalić bo na razie nie dają żadnych oznak życia po zimie), -krzewuszkę
-berberys
- pięciornik
-jałowiec blue star
-jałowiec holger
-jun. proc. Nana (cokolwiek to znaczy )
-jesienią dostałam od znajomej peonię, której karpę podzieliłam na sześć części i wsadziłam wzdłuż ogrodzenia robiąc szpaler
-na środku działki mam wierzbę japońska otoczona fioletowymi prymulkami
-ciemiernik, który teraz wdzięcznie kwitnie
-tulipany, które (mam nadzieję) będą rządzić gdy przyjdzie prawdziwa wiosna
-tuje brabant posadzone w szpalerze wzdłuż wjazdu na przemian z jałowcem chińskim- dodam że to miały być okazy miniaturowe i po pięciu latach trafiły w to miejsce jako 0,5 metrowe okazy...
Na razie to tyle, zdjęcia "wsadzę" jak będzie się czym pochwalić
Potrzebuję pomocy, wskazówek co gdzie i z czym sadzić żeby miało to swój urok...

Jestem Ogrodniczką- Amatorką (przez wielkie A) od dwóch lat. Do tej pory uprawiałam głównie rośliny jednoroczne, ale postanowiłam wreszcie zrobić prawdziwą metamorfozę i wypełnić plac pod Ogród prawdziwymi perełkami. Zeszłą wiosną zakupiłam
-dwa rododendrony,
-hortensje (nie wiem czy jest się czym chwalić bo na razie nie dają żadnych oznak życia po zimie), -krzewuszkę
-berberys
- pięciornik
-jałowiec blue star
-jałowiec holger
-jun. proc. Nana (cokolwiek to znaczy )
-jesienią dostałam od znajomej peonię, której karpę podzieliłam na sześć części i wsadziłam wzdłuż ogrodzenia robiąc szpaler
-na środku działki mam wierzbę japońska otoczona fioletowymi prymulkami
-ciemiernik, który teraz wdzięcznie kwitnie