Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Wyczarować coś z niczego...

Pokaż wątki Pokaż posty

Wyczarować coś z niczego...

melba 21:07, 16 lut 2020

Dołączył: 16 lut 2020
Posty: 11
Witajcie Dostaliśmy z mężem rekreacyjną działeczkę blisko naszego mieszkania. Usytuowanie nie jest atrakcyjne, ale mamy skrawek zieleni dla siebie. Wiosną powstanie zadaszona wiata, gril, zostanie postawione ogrodzenie, skończony mini plac zabaw dla naszego dziecka. Chciałabym jednak aby nasze oczy cieszyła roślinność. Niestety jestem totalnym laikiem. Im więcej czytam, tym mam większy mam mętlik, dlatego chciałam prosić was o poradę. Co mogłabym posadzić, by wyglądało estetycznie i trochę osłoniło nas od wzroku przechodniów? Marzy mi się chociaż jedna piękna rabata. W załączniku plan działki oraz drugi plan z narysowanym miejscem na hamak i planowaną rabatą. Ale jestem otwarta na wasze sugestie i podpowiedzi. Na ogrodzeniu od strony drogi chciałam posadzić żywopłot z trzmieliny. obecnie na działce są dwa małe bukszpany i złotlin (które mogą zostać usunięte/przesadzone) i wiśnia,która musi zostać (jest zaznaczona na planie).
melba 21:25, 16 lut 2020

Dołączył: 16 lut 2020
Posty: 11
Plany.
melba 21:28, 16 lut 2020

Dołączył: 16 lut 2020
Posty: 11
Dodaję też zdjęcia działki.
sylwia_slomc... 21:32, 16 lut 2020


Dołączył: 20 kwi 2015
Posty: 81907
A jaka jest powierzchnia tej działeczki? Bo całkiem spora się wydaje, zdecydowanie od drogi coś wyższego jako tło niż trzmielina na siatce
A już plan mi się otworzył
____________________
Ranczo Szmaragdowa Dolina II *** Ranczo Szmaragdowa Dolina *** Wizytówka
Gardenarium 07:09, 17 lut 2020


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
A gdzie, z której strony przechodzą przechodnie? Zaznacz to na mapie, jakie jest sąsiedztwo i co jest z każdej strony?
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
Gardenarium 07:10, 17 lut 2020