Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Nasz misz masz na wsi

Pokaż wątki Pokaż posty

Nasz misz masz na wsi

ANIAP 16:52, 31 mar 2020

Dołączył: 29 mar 2020
Posty: 8
Witam
Kupiliśmy stary domek na wsi, póki co skupiliśmy się na remoncie, wywożeniu gruzu, wycięciu niepotrzebnych drzew i względnym wyrównaniu podwórka. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak jak na zdjęciach. Na zdjęciu projektu podwórka kolorem niebieskim zaznaczyłam to co już mamy i chcemy by to zostało (ewentualnie pozbyć się starego krzewu bzu), a na czarno to co chciałabym aby się pojawiło.
Na pewno nigdzie nie będziemy kłaść kostki brukowej, idziemy w trawę
Chciałabym aby przed domem były kwiaty a po lewej stronie jakieś fajne krzewy ozdobne, ale nie iglaki. Jedyne iglaki jakie chciałabym aby znalazły się na działce to te co mam w doniczce (dostaliśmy na parapetówkę), formowane są w kule. Chciałabym aby ogród wpisywał się w taki wiejski klimat
Nie znam się na krzakach i chciałabym abyście mi coś doradzili w tym temacie.
Podobają mi się trawy ozdobne, budleje, Ismena, drzewko szczęścia - Paulownia Puszysta,bzy. Ogólnie ma być zielono i kolorowo
Działka jest dosyć mocno nasłoneczniona.
A mamy dwójkę dzieci i na pewno musimy umiejscowić gdzieś zjeżdżalnie, huśtawki i te sprawy
Trawę będziemy siać samozagęszczającą - czytałam o niej wiele pozytywnych opinii.

Zdjęcie od frontu



Zdjęcia sadu


Pozostałe części, wejście do domu będzie od podwórka, nie od strony szosy
ANIAP 16:55, 31 mar 2020

Dołączył: 29 mar 2020
Posty: 8
Wstępny projekt
antracyt 16:55, 31 mar 2020


Dołączył: 15 maj 2019
Posty: 11592
Witaj na forum
Wstaw jakieś zdjęcia i plan działki dla zobrazowania tego o czym piszesz, łatwiej będzie coś doradzić.
____________________
Zuzanna Zieleń, drewno i antracyt , Ogród wakacyjny
ANIAP 16:57, 31 mar 2020

Dołączył: 29 mar 2020
Posty: 8
antracyt napisał(a)
Witaj na forum
Wstaw jakieś zdjęcia i plan działki dla zobrazowania tego o czym piszesz, łatwiej będzie coś doradzić.