Gdzie jesteś » Forum » Trawnik » Odświeżenie mikroogrodu

Odświeżenie mikroogrodu

sokar444 10:09, 20 lip 2024

Dzień dobry,
drodzy forumowicze, zwracam się z prośbą o poradę w kwestii odświeżenia mojego niewielkiego ogrodu, liczącego sobie 60m2. Otóż z powodu braku czasu tak naprawdę nigdy specjalnie się nim nie zajmowałem, więc obecnie wygląda on jak na załączonym zdjęciu. Kilka dni temu powiedziałem sobie "dość, trzeba zadziałać", jednak w tych kwestiach jestem zupełnie zielony. W związku z tym bardzo proszę o kilka porad, od czego by tu zacząć, żebym mógł cieszyć się ładną, zieloną trawką.
sokar444 10:27, 20 lip 2024

Anda 11:44, 20 lip 2024

Witaj na forum
Teraz nie jest dobry czas na rewolucje ogrodowe, za gorąco i za sucho.
Poza tym na 60 qm nie robiłabym żadnego trawnika, bo jest najbardziej pracochłonny w ogrodzie i wymaga najwięcej wody, nawozów i pracy. Rabaty krzewiasto-bylinowe wymagają o wiele mniej opieki.
Serdeczności Ewa - Doświadczalnia bylinowo-różana 2 poprzedni wątek Doświadczalnia bylinowo-różana (Niemcy i Wielkopolska) Panie Foerster, co pan robi przeciwko nornicom? - Krzyczę na nie. Wizytówka doświadczalni Landhaus Ettenbühl i Rosengarten Zweibrücken
LIDKA 12:23, 20 lip 2024

A co chcesz mieć w ogródku?
sokar444 11:45, 22 lip 2024

LIDKA napisał(a)
A co chcesz mieć w ogródku?
chyba jednak trawę, bo mam już dwa rododendrony klon japoński (chyba... takie małe drzewko) i liliiowca...
Mary 21:23, 22 lip 2024

To nie jest dobry moment na sianie trawy. Ale możesz teraz przytować teren i posiać trawę jesienią.