Strona główna Archiwum Forum Mapa ogrodów O nas Kontakt

Pokaż wątki Pokaż posty

Jak zamienić glinę w wymarzony skrawek Ziemi.

admete
Dsc08879

Dołączył: 14 kwi 2012
Skąd: Kielce
Posty: 8734
Dodany 10:46, 05 wrz 2012
popcarol napisał(a)
Hej admete!
Tujki brabant odradzam, maja duzo owocow, śmiecą i wyglądają - owocując - jakby usychały...
Jeśli nie chcesz jednorodnej kolorystycznie sciany, moze jak radzi Twoj ogrodnik - cisy hicksi lub hilli poprzeplataj jasnymi, np fastigiata aurea? Moze - duza ilosc - oplaci Ci sie zamowic w sieci, jesli nie znajdziesz u siebie?

pozdrawiam! Będę podglądać


Podoba mi się ten cis
O zamawianiu w sici tez myślałam, najpierw zorienyuję się co mają u nas - bo ja lubię najpierw obejrzeć na żywo :lol:
U mnie moje dotychczasowe "zakupy " do domu lubiły przychodzić w innych kolorach aż strach pomyśleć jakie rośłiny mogły by mi się trafić




popcarol napisał(a)
Tylko nie po jednym, a np 15 ciemnozielonych, 10 zoltozielonych? Bo taka przeplatanka 1 do 1 nie podoba mi sie wcale... ale to rzecz gustu


Jeden do mjeden na pewno nie
Takie ilości jak wymieniłaś są ok
____________________
Mój powstający ogród Jak zamienić glinę w wymarzony skrawek Ziemi
admete
Dsc08879

Dołączył: 14 kwi 2012
Skąd: Kielce
Posty: 8734
Dodany 10:50, 05 wrz 2012
Joaska napisał(a)


To w przyszłym roku możemy razem pojeździć, bo też mi się wydaje że w kielach to niewiele znajdę




No to jesteśmy umówione


Joaska napisał(a)



Co do tych agrocentrów w strone buska to pierwszy zaraz za Piekarnia pod telegrafem po lewej stronie, ma nawet fajne roslinki tylko że młode, ale za to są ciekawe odmiany, buki, śliwy, tylko że młodziutkie, ale za to bukszpanowe kule duże mają i sporo bylin, róż.
Natomiast to centrum przed morawicą zaraz za bilczą, ma głównie igliaki, i pare krzewów, można tam jechać po tuje.
W strone cedzyny muszę sie dopiero przejechać nie mam rozeznania,
W kostomłotach są świetne Wiśnie osobliwe 'Umbraculifera' mają ładne pieńki
To tyle co do rozeznania w sprawie roślin, aha i jest jeszcze jedno centrum, tez go za bardzo nie znam, koło marketu macro.




W stronę Buska jeżdżę codziennie na budowę
Także możę dziś sie zatrzymam

Koło makro była, ale wtedy rozglądałyśmy się z mamą za bylinami a po krzewch i drzeqach tylko przebiegłam wzrokiem.

Pojeżdżę, to zdam relacje co i jak
____________________
Mój powstający ogród Jak zamienić glinę w wymarzony skrawek Ziemi
popcorn
Mouse

Dołączył: 05 sie 2011
Posty: 28079
Dodany 11:02, 05 wrz 2012
Admete - zycze powodzenia Pochwal sie jak znajdziesz te cisy, bo w sieci to tez nie jest taka prosta sprawa... tez lubie "pomacac", ale u nas tez ciezko z wyborem, zwlaszcza rzadszych/starszych/drozszych roslin...
pozdrawiam!!
____________________
Mój nowy ogródek
admete
Dsc08879

Dołączył: 14 kwi 2012
Skąd: Kielce
Posty: 8734
Dodany 08:57, 06 wrz 2012
popcarol napisał(a)
Admete - zycze powodzenia


Dziękuję


popcarol napisał(a)
Admete - zycze powodzenia Pochwal sie jak znajdziesz te cisy, bo w sieci to tez nie jest taka prosta sprawa... tez lubie "pomacac", ale u nas tez ciezko z wyborem, zwlaszcza rzadszych/starszych/drozszych roslin...
pozdrawiam!!


Parę ładnych rośłinek już znalazłam.
Porobiłam fotki z cenami, odwiedzę jeszcze kilka agrocentrów i na poniedziałek będęmiała pełne rozeznanie


==============================

Odwiedziłam wczoraj dwa miejsca.

Jedno w Bilczy. Trochętych rośłinek jest,ale w porównaniu z drugim miejscem o wiel gorszych.

Drugie agrocentrum przed Cedzyną - i tu już bardzo mi się podobało
Panowie milei akurt dostawę i wykładali piękne świeżutkie rośłunki o soczystych kolorkach




Malutkie bukszpaniki - i takie będę kupować







____________________
Mój powstający ogród Jak zamienić glinę w wymarzony skrawek Ziemi
admete
Dsc08879

Dołączył: 14 kwi 2012
Skąd: Kielce
Posty: 8734
Dodany 09:00, 06 wrz 2012
Powiem Wam że już miałam ochotę kupować i zawozić na działkę















Mój potencjalny żywopłot



____________________
Mój powstający ogród Jak zamienić glinę w wymarzony skrawek Ziemi
Joaska
Dsc 0103ll

Dołączył: 11 lip 2011
Skąd: Okolice Kielc :)
Posty: 5136
Dodany 09:02, 06 wrz 2012
O widzisz to i ja sie musze chyba przejechać do tego centrum przy cedzynie
A mieli tam jakieś ciekawe trawy??
Bukszpaniki po ile mieli?
____________________
Joaśki ogród z wyobraźni-REALIZACJA 2015 "Niebo samo nie spadnie, trzeba je osiągnąć./Adam Mickiewicz/"
admete
Dsc08879

Dołączył: 14 kwi 2012
Skąd: Kielce
Posty: 8734
Dodany 09:02, 06 wrz 2012






Jedyny jałowiec jaki mi się spodobał







____________________
Mój powstający ogród Jak zamienić glinę w wymarzony skrawek Ziemi
admete
Dsc08879

Dołączył: 14 kwi 2012
Skąd: Kielce
Posty: 8734
Dodany 09:05, 06 wrz 2012
Joaska napisał(a)
O widzisz to i ja sie musze chyba przejechać do tego centrum przy cedzynie
A mieli tam jakieś ciekawe trawy??
Bukszpaniki po ile mieli?


Chyba coś było, ale bardzo niewiele

Mnie się też trawy podobają ale zastanawiam się nad ich pyleniem, w domu mam alergika
Czy trawy ozdobne też tak działają na alergików?
Nie wiem muszę doczytać

Te malutkie bukszpaniki jak nie pomyliłam 6,9 zł
____________________
Mój powstający ogród Jak zamienić glinę w wymarzony skrawek Ziemi
admete
Dsc08879

Dołączył: 14 kwi 2012
Skąd: Kielce
Posty: 8734
Dodany 09:07, 06 wrz 2012





____________________
Mój powstający ogród Jak zamienić glinę w wymarzony skrawek Ziemi
Joaska
Dsc 0103ll

Dołączył: 11 lip 2011
Skąd: Okolice Kielc :)
Posty: 5136
Dodany 09:13, 06 wrz 2012
admete napisał(a)

O widzisz to i ja sie musze chyba przejechać do tego centrum przy cedzynie
A mieli tam jakieś ciekawe trawy??
Bukszpaniki po ile mieli?


Chyba coś było, ale bardzo niewiele

Mnie się też trawy podobają ale zastanawiam się nad ich pyleniem, w domu mam alergika
Czy trawy ozdobne też tak działają na alergików?
Nie wiem muszę doczytać

Te malutkie bukszpaniki jak nie pomyliłam 6,9 zł

Dzięki,
Ja jestem alergikiem ale z traw nie zrezygnuję
jak zauważe że pylenie mi szkodzi , to będę ucinała kwiatostany przed rozkwitem i juz
____________________
Joaśki ogród z wyobraźni-REALIZACJA 2015 "Niebo samo nie spadnie, trzeba je osiągnąć./Adam Mickiewicz/"
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies