Gdzie jesteś » Forum » Powitania » dzień doberek

Pokaż wątki Pokaż posty

dzień doberek

Margaretka 12:29, 09 paź 2012


Dołączył: 04 paź 2012
Posty: 2
witam serdecznie, debiutuję tutaj )..
Od dawna czytam Ogrodowisko bo bardzo podoba mi się jak Danusia dzieli się swoją pasją, warsztatem i doświadczeniami. Uwielbiam oglądać zdjęcia Waszych ogrodów bo bije z nich wielka pomysłowość )
Ja sama wychowana w bloku, mam dom z ogrodem, który jest dla mnie odskocznią, miejscem na relaks czy sposobem na pozbycie się chandry. Nawet w dzień porodu siedziałam na grządkach pieląc zapamiętale. Rodzice wychowali się na roli więc pewnie dlatego mnie tak ciągnie do ogrodu....
Zajmuję się ogrodami od kilkunastu lat, ostatnio też trochę z racji pracy.
Na dzień dobry załączam Wam fotkę pewnej fioletowej piękności której jestem mega fanką !
pozdrawiam

____________________
poznańska Margaretka
Joaska 15:32, 09 paź 2012


Dołączył: 11 lip 2011
Posty: 5104
Witaj,
Tą werbeną zdobyłaś nasze serce!
____________________
Joaśki ogród z wyobraźni-REALIZACJA 2015 "Niebo samo nie spadnie, trzeba je osiągnąć./Adam Mickiewicz/"
MarekW 20:22, 09 paź 2012


Dołączył: 05 lut 2011
Posty: 2338
Werbenę wszyscy kochają głównie dzięki Sebkowi witaj
____________________
Marek - Ogród średniowieczny i nie tylko
Gardenarium 23:15, 09 paź 2012


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Tak? a ja to co? a kto rozsyłał nasiona dwa lata temu? i Sebkowi też wysłał ?
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
MarekW 00:03, 10 paź 2012


Dołączył: 05 lut 2011
Posty: 2338
No przepraszam Szefową ale ostatnio to Sebek bez końca sie chwali piękną werbeną więc przegapiłem Ja jej jeszcze nie mam niestety
____________________
Marek - Ogród średniowieczny i nie tylko
monteverde 00:07, 10 paź 2012


Dołączył: 31 paź 2010
Posty: 44149
Ja też się chwalę i wlaśnie pierwszą dostalam od Danusi