Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Ścieżka prowadząca do domu.

Pokaż wątki Pokaż posty

Ścieżka prowadząca do domu.

aneta 11:45, 03 sty 2013

Dołączył: 03 sty 2013
Posty: 8
Jeszcze się zima nie skończyła a ja już marze o wiośnie.

Kochani jestem tu nowa chociaż jestem stałą bywalczynią i z podziwem odkąd natrafiłam na forum oglądam Wasze piękne ogrody z nutką zazdrości nie ukrywam
Jakiś czas temu przeglądając ogrodowisko natrafilam na TO zdjęcie i wpadłam jak przysłowiowa śliwka w kompot.Zakochałam się
W tym roku na miare możliwości oczywiście chciałabym je odzwierciedlić u siebie.
Niestety jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o roślinność i wstyd sie przyznać ale rośliny kupuje "na oko"jako wzrokowiec.Podobają mi sie to kupuje ale o dziwo ładnie rosną
Wiem,wiem..do wiosny daleko jeszcze ale chciałabym jakie rośliny musze kupić żeby uzyskać taki efekt.
Prosze Was,pomożecie?
Magda70 12:04, 03 sty 2013


Dołączył: 05 lip 2012
Posty: 20087
Witaj
Pewnie, że pomożemy
Jak nie ja to inni forumowicze
____________________
Niby nowoczesny -- Carpinus ogród nad jeziorem -- Wizytówka - Appeltern - Bressingham --
Kondzio 12:05, 03 sty 2013


Dołączył: 02 lip 2012
Posty: 18070
Witam cię na ogrodowisku
____________________
kondziowy ogród cz I, Kondziowy ogród cz II
aneta 12:23, 03 sty 2013

Dołączył: 03 sty 2013
Posty: 8
Hej!Aż się zawstydziłam.Przepraszam i witam faceta
aneta 13:09, 03 sty 2013

Dołączył: 03 sty 2013
Posty: 8


Ufff.....udało się
kaisog1 13:30, 03 sty 2013


Dołączył: 14 lut 2011
Posty: 13108
A o co chodzi z ta ścieżką?? Jest boska
____________________
Pozdrawiam Małgorzata Kubusiowo, Kubusiowo II, Mini Kubusiowo
aneta 13:49, 03 sty 2013

Dołączył: 03 sty 2013
Posty: 8
Też mi się podoba
Kaisog,nie znam się na roślinach a chciałabym stworzyć coś takiego u siebie dlatego prosze formułowiczów a rade co mam kupić żeby odzwierciedlić to cudo i o to tylko chodzi
Zeta 13:54, 03 sty 2013


Dołączył: 15 kwi 2012
Posty: 5860