Gdzie jesteś » Forum » Powitania » Dobry wieczór!

Pokaż wątki Pokaż posty

Dobry wieczór!

Magda_BO 22:20, 18 sty 2013


Dołączył: 21 gru 2012
Posty: 119
Dobry wieczór,
Dopisuję się do Waszej radosnej grupy!
Mam na imię Magda, jestem z wykształcenia biologiem, choć moją pasją jest od bardzo dawna ogrodnictwo. Zawodowo robię różne rzeczy związane z biologią, czasem podróżując w piękne miejsca, gdzie zawsze odwiedzam ogrody. Mam nadzieję, przedstawić Wam także moje wrażenia i zdjęcia z wielu pięknych ogrodów na końcu świata.


A na co dzień zajmuję się moim ogrodem w podwarszawskim Józefowie. Kupiłam dom z pustką zamiast ogrodu w 2006 roku, co dawało duże pole do popisu. Teraz mam ogród wszystkomający, pełen kwiatów i różnych roślin, trochę chaotyczny, ale bardzo "mój".
Dodam, że poza mną, córką i moim facetem, mieszka z nami kotów- 7, psów - 2.

W kolejnej wolnej chwili zacznę swój wątek.
Pozdrawiam serdecznie!
____________________
Moja wizytówka ** Barwy ogrodu Magdy *** Storczyki w Singapurze *** Bali ogród tropikalny
Gardenarium 22:44, 18 sty 2013


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77304
Witaj Magdo, ja w porywach miałam 4 koty i 1 psa, a teraz sytuacja jest 1:1. Ale też jestem kociara

Ciekawa jestem Twego ogrodu, więc szybciutko go pokazuj.

Ja w tym roku wybieram się na 3 wycieczki do Anglii, ale w kraju też podróżujemy i spotykamy się w pięknych ogrodach naszych i pokazowych, a także u mnie

Pozdrawiam i witam sąsiadkę zza Wisły
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
Kasiek 22:59, 18 sty 2013


Dołączył: 03 mar 2012
Posty: 14762
Ja tez szybciutko przybieglam Cie przywitac i juz rezerwuje miejsce w pierwszym rzedzie Pozdrawiam cieplutko z Bawarii
____________________
Bawarka
Toszka 05:13, 19 sty 2013


Dołączył: 02 sty 2013
Posty: 14436
Witam Magdo, koniecznie zakładaj wątek
____________________
Kto szuka ten znajduje, kto pyta ten dostaje:-)