Gdzie jesteś » Forum » Powitania » WItajcie Ogrodomaniacy :)

Pokaż wątki Pokaż posty

WItajcie Ogrodomaniacy :)

Joasia 14:55, 19 sty 2013


Dołączył: 18 sty 2013
Posty: 126
Mam na imię Joasia i od czerwca ubiegłego roku jestem szczęśliwą właścicielką domu z ogródkiem. Jestem mamą na urlopie macierzyńskim i mam nadzieję, że oprócz zajmowania się moją cudowną rodziną znajdę w tym roku czas na to, żeby się w ogrodnictwie zakochać
Z zawodu jestem pedagogiem. Uwielbiam książki, muzykę, zwierzęta i podróże. Mam wspaniałego męża, dwie córki i mam nadzieję, że niedługo dołączy do nas jakieś psisko
Bardzo miło mi do Was dołączyć!

Gorące pozdrowienia z niespodziewanie białego Bristolu (UK)!
____________________
Blokersi w ogrodzie
hanka_andrus 15:33, 19 sty 2013


Dołączył: 20 lis 2010
Posty: 34408
Witaj w środku zimy! Ale to wcale nie znaczy ,że my tu śpimy!
Zachęcamy się wzajemnie do przetrwania ,bo jak tu zimą bez ogrodu?
No i czas już zacząć starania koło tego ,co ma cieszyć wiosną,latem,jesienią!
Mam nadzieję ,że bakcyla załapiesz ,bo w naszym towarzystwie ogrodniczym , niema takich ,co to robią od niechcenia!Buzia wesoła,uśmiechnięta,w dodatku z UK,i z Bristolu.....oj zaraz zlecą się ogrodowe ptaszęta!Nie bój się, nie zadziobią, tylko masę pytań zadawać będą......
Kwiatek wiosenny na przywitanie od Hanusi.

____________________
sezon 2017 u hanusi sezon 2017 u Hanusi Ogródek Hanusi - jeszcze jeden sezon Ogródek Hanusi - kolejny sezon * Ogródek Hanusi po zimie
an_tre 15:35, 19 sty 2013


Dołączył: 01 lut 2011
Posty: 22377
Witaj Joasiu z białego Bristoku u nas też biało ale dzięki temu forum nie narzekamy na brak koloru i nie ima się nas depresja tylko nostalgia za wiosną będziesz się tu czuła swojsko i wspaniale wśród życzliwych ogrodomaniaków pozdrawiam ze środkowej zimowej Polski

____________________