Gdzie jesteś » Forum » Drzewa i krzewy iglaste » Iglaste, małe krzewy kuliste bez potrzeby formowania

Pokaż wątki Pokaż posty

Iglaste, małe krzewy kuliste bez potrzeby formowania

kiciaodzenka 18:13, 16 kwi 2013


Dołączył: 16 kwi 2013
Posty: 69
Witam serdecznie

Natrafiłam na tą cudną stronę i forum i zaczytuję się bez opamiętania. Nie mam doświadczenia w ogrodnictwie, ale powoli się wkręcam. Mamy wybudowany niedawno domek, trochę działki i powoli chciałabym ją zagospodarować.
Po przekopaniu forum nie znalazłam takiego wątku. Już tłumacze o co chodzi. Przed domem mam położoną kostkę, pośrodku niej mam zostawiony spory klomb o nieregularnym kształcie. Chciałam na początek obsadzić go wkoło kulistymi krzaczkami dla podkreślenia, kształtu, konturu klombu. Myślałam o Tuji Teddy ale przeczytałam, że jej nie polecacie. Wobec tego jaka inna mogla by być, nie za duża wręcz malutka kula? Ta strona jest nasłoneczniona od południa, także chyba bukszpany nie za bardzo, poza tym nie potrafiłabym ich ładnie przyciąć. Dwie kulki chcę wsadzić przy bramie garażowej też z tej samej strony, domu. Na razie zbieram informację co warto kupić i planuję jak i wszystko obsadzić, coby było ładnie. Poza tym muszę jeszcze wiele się dowiedzieć bo nigdy z ogrodnictwem nie miałam do czynienia, a chciałabym zrobić wszystko sama, bo tylko wtedy sprawia mi to przyjemność. Wszystko będzie robione małymi kroczkami, w tym roku mieliśmy spore wydatki także zakupy krzaczków chyba za rok ale wiadomo planować trzeba wcześniej bo to takie przyjemne.
Proszę o radę w mojej sprawie. Pozdrawiam Kicia

kiciaodzenka 18:14, 16 kwi 2013


Dołączył: 16 kwi 2013
Posty: 69


Klomb o którym piszę.
kiciaodzenka 18:17, 16 kwi 2013


Dołączył: 16 kwi 2013
Posty: 69


Garaż, w tych zakolach chcę wsadzić dwie zielone kulki, nieduże. Jest mało miejsca od ściany budynku a dojdzie w przyszłości jeszcze kamienna płytka, jako opaska budynku.
Gardenarium 21:56, 16 kwi 2013


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308