Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Ja również chcę mieć ogródek .... :)

Pokaż wątki Pokaż posty

Ja również chcę mieć ogródek .... :)

Moniczka 23:17, 25 maj 2013


Dołączył: 25 maj 2013
Posty: 15
Witam serdecznie !
zakładam ten wątek, aby prosić Was o radę w stworzeniu mini ogrodu. Jestem zielona w tej kwestii jak trawa na moim podwórku, choć przez ostatni tydzień studiuję Wasze forum i nawet dzięki Waszym poradom kilka roślin rozpoznaję
Mimo, że mam dosyć duże podwórko to ciężko mi coś wymyślić ...
Pokusiłam się nawet na stworzenie trzech projektów mojej rabaty kwiatowo-bylinowej, bo od takiej namiastki ogrodu chciałabym zacząć

Poniżej zdjęcie z okna części, którą chcę zagospodarować, mniej więcej na 1,5 przęsła (przęsło ok. 3m), a szerokość do 2 tuji:


Uploaded with ImageShack.us
Oczywiście plac zabaw dla moich dzieciaczków będzie przesunięty.

A tutaj moje projekty:


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
A tutaj pogląd na większość podwórka z tyłu domu:



Uploaded with ImageShack.us

Po prawej stronie widać garaż, wjazd do garażu jest niestety nie na wprost lecz z lewej strony, natomiast wjazd na podwórko z prawej strony zdjęcia.

Trawa nie jest idealna, niestety, ale ciężko ją utrzymać, bo przez trawę jest dojazd do garażu.

Tutaj widać drugą stronę (prawą - zachodnią) podwórka:



Uploaded with ImageShack.us

Na tej stronie w przyszłości chciałabym zasadzić bez między tujami a składzikiem na drewno.

Będę Wam wdzięczna za wszelkie opinie i sugestie, gdyż tak jak wcześniej napisałam jestem amatorką przez duże "A" !!!

Pozdrawiam serdecznie!
____________________
Moniczka 23:18, 25 maj 2013


Dołączył: 25 maj 2013
Posty: 15
Ups, przepraszam, widać, że jestem początkująca i muszę poczytać o wstawianiu zdjęć ....
____________________
Kondzio 23:23, 25 maj 2013


Dołączył: 02 lip 2012
Posty: 18070
Moniczka napisał(a)