Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » in progress... w podlubelskiej wsi

Pokaż wątki Pokaż posty

in progress... w podlubelskiej wsi

barbara_ostr... 13:26, 11 cze 2013


Dołączył: 10 cze 2013
Posty: 8
Witam serdecznie,
Wczoraj znalazłam to forum i jestem zachwycona wszystkim, co tutaj czytam. Jestem właścicielką domu z dużym ogrodem i chciałabym, żeby każda jego część była w trochę innym stylu. Uwielbiam wielokolorowe rabaty, a moje niestety są mocno zielone. Niestety nie mam ani doświadczenia ani wiedzy ogrodniczej i zazdroszczę wszystkim, którzy ją mają. Zapewne jest tu mnóstwo błędów, więc bądźcie wyrozumiali. Mam za to mnóstwo zapału i lubię wszystko robić sama z mężem w ogrodzie

Załączam kilka zdjęć z tego, co już jest w moim ogrodzie. Proszę o pomoc!

rabata przed domem


nadal przed domem z drugiej strony - założona w tym roku




i narożnik bliżej




rabata z boku domu - również założona w tym roku





rabata północna z tyłu domu


cała kupa trawnika i drzewka owocowe



na ostatnim zdjęciu widać efekty mojej walki z czernidlakami, które mi rosną na trawniku i go rozwalają - rozważam założenie tam rabaty - problem tylko taki, że cały dzień byłaby w słońcu...
AlicyaLK 08:45, 13 cze 2013


Dołączył: 25 mar 2013
Posty: 1167
Witaj, dobrze trafiłaś Na pewno znajdzie się tutaj kilku fachowców z wyobraźnią, którzy doradzą, co gdzie i jak Ja też jestem nowa, tak więc za dużo nie podpowiem, ale mogę trzymać kciuki i dopingować!!
Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego (o dziwo) Krakowa
____________________
Pozdrawiam Alicja Kraina Czarów w fazie projektów
barbara_ostr... 13:07, 18 cze 2013


Dołączył: 10 cze 2013
Posty: 8
Dziękuję bardzo Alicjo!

A tymczasem podbijam temat Pomożecie?
barbara_ostr... 13:06, 15 sie 2013


Dołączył: 10 cze 2013
Posty: 8