Gdzie jesteś » Forum » Wystawy ogrodnicze » Zieleń to Życie 2015

Pokaż wątki Pokaż posty

Zieleń to Życie 2015

Astrantia 10:17, 03 sie 2015


Dołączył: 22 lip 2015
Posty: 159
Czy wybieracie się w tym roku na wystawę? Czego szukacie zazwyczaj? Uważacie że warto tam jechać?
Ja jeżdżę tam od kilkunastu lat i szukam inspiracji, ciekawych pomysłów do ogrodu, nowości roślinnych, ciekawych połączeń roślin i ogólnie nowinek z branży ogrodowej.
Lubię książki, więc od razu mam różne wydawnictwa w jednym miejscu. Książka p. Danusi też pewnie będzie, ale musiałam ją kupić wcześniej Mam pytanie do autorki - czy na wystawie będzie można dostać autograf?
____________________
Zmiany przychodzą tylko wtedy, gdy ruszamy pod wiatr swoich nawyków... Kasia: witam-wszystkich-ogrodomaniakow ; 1-2-3-ogrod-start
Astrantia 11:24, 03 sie 2015


Dołączył: 22 lip 2015
Posty: 159
POKAZY, PREZENTACJE, WARSZTATY

5 września 2015 r. (sobota) 9.30 - 16.30 p. I, SALA B wstęp wolny
9.30-11.00
Kwiatowe emocje — pokaz florystyczny
dr hab. Ewa Skutnik, dr Julita Rabiza-Świder — mistrzynie florystyki, Katedra Roślin Ozdobnych, SGGW
11.20-11.50
Storczyki naturalne występujące w Polsce — wykład
Wiesław Gawryś, Ogród Botaniczny PAN w Powsinie — ekspert „Magnolii"
12.00-12.30
Zmysły ogrodów
dr Andrzej Pacholczak, Katedra Roślin Ozdobnych, SGGW

12.40-13.15
Zakładanie ogrodu. Dwa światy - ogród od początku i metamorfoza istniejącego ogrodu.
Danuta Młoźniak, założycielka i prowadząca portal OGRODOWISKO


13.25-14.00
Krzewy i byliny na kwitnące rabaty
Przemysław Bąbelewski — ekspert „Mojego Pięknego Ogrodu”
14.10-16.10
Wykład i pokaz kształtowania drzewek Bonsai
Marek Gajda — mistrz sztuki bonsai, Warszawska Szkoła Bonsai

Dopiero zerknęłam na plan wykładów i pokazów na wystawie, a tu taka niespodzianka Czyli biorę książkę i zgłoszę się po autograf
Szkoda, że te wykłady zawsze takie krótkie...
____________________