Strona główna Archiwum Forum Mapa ogrodów O nas Kontakt

Pokaż wątki Pokaż posty

LeŚnicZaNka

Dominika11
Dscn0487

Dołączył: 09 kwi 2014
Skąd: dolnośląskie
Posty: 16278
Dodany 08:23, 10 wrz 2019 , edytowany o 08:25, 10 wrz 2019
pięknie różano, choć nie tylko

widzę, planujesz zaopatrzyć sie w trawy

taras piekny i widzę, że zaczynają się juz jesienne ozdoby dyniaste czyzby już jesień ...
Kasia_CS
Kasia cs

Dołączył: 07 maj 2016
Skąd: Warszawa
Posty: 8939
Dodany 08:37, 10 wrz 2019
Kasiu, przepiękne róże - standardowo u Ciebie, zawsze Ci obficie i cudnie kwitną!

A mam pytanie, bo wiem, gdzie zaopatrujesz się w róże - mam w planach jakieś zamówienie i chciałam moze coś nowego.. co ze swojej kolekcji polecisz poza Pastellą, Bailando, Giardiną? od razu mówię, że Piano odpada, bo ja w różowościach bym chciała zatem i żółcie i pomarańcze też odpadają. Masz coś jeszcze w zanadrzu?
zawitka
Hydrangeas

Dołączył: 18 lut 2012
Skąd: koło Warszawy
Posty: 11916
Dodany 09:09, 10 wrz 2019
O to i ja podłączę się do pytania o róże .Fajnie Kasiu że jesteś w domu . Róże masz piękne a ta jeżówka Och!!!!!!Pozdrawiam
Kasiolaaa
20161106 182752

Dołączył: 08 gru 2016
Skąd: Raj na ziemi
Posty: 4403
Dodany 13:19, 10 wrz 2019 , edytowany o 13:36, 10 wrz 2019
Kasiu jest tez Pink Piano czyli rozowa Pomponella, Leonardo da vinci,Baronessa Air Brush, Gartnerfreude a jest malinowa ja zamowilam 60 sztuk u Grzegorza Hyzego w polowie pazdziernika bedą wiec napewno pokaze
____________________
KasiolaaaKasiolaaa
Kasiolaaa
20161106 182752

Dołączył: 08 gru 2016
Skąd: Raj na ziemi
Posty: 4403
Dodany 13:20, 10 wrz 2019
Dominika a masz jakies niskie trawy godne polecenia ?
____________________
KasiolaaaKasiolaaa
Kasiolaaa
20161106 182752

Dołączył: 08 gru 2016
Skąd: Raj na ziemi
Posty: 4403
Dodany 13:21, 10 wrz 2019
Zawitka tez sie ciesze chociaz za Holandią tesknie bardzo
____________________
KasiolaaaKasiolaaa
Dominika11
Dscn0487

Dołączył: 09 kwi 2014
Skąd: dolnośląskie
Posty: 16278
Dodany 13:54, 10 wrz 2019
Kasiolaaa napisał(a)
Dominika a masz jakies niskie trawy godne polecenia ?
takie niskie czy z tych srednich ????

z niskich to turzyce "ptasie łapki", evergold, brązowe

a z tych średnich to rozplenice, miskant adagio
Dominika11
Dscn0487

Dołączył: 09 kwi 2014
Skąd: dolnośląskie
Posty: 16278
Dodany 13:57, 10 wrz 2019
teraz doczytałam u siebie, że niskie

mozesz też zrobić obwódkę z bukszpanu lub trzmielinki - tak na 20/30 cm
Kasiolaaa
20161106 182752

Dołączył: 08 gru 2016
Skąd: Raj na ziemi
Posty: 4403
Dodany 14:20, 10 wrz 2019
Dominika chcem koniecznie jakies trawki bukszpan mam gdzie indziej w odcieniach zoltego lub seledynu
____________________
KasiolaaaKasiolaaa
Dominika11
Dscn0487

Dołączył: 09 kwi 2014
Skąd: dolnośląskie
Posty: 16278
Dodany 14:29, 10 wrz 2019 , edytowany o 14:50, 10 wrz 2019
to może evergold
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies