Gdzie jesteś » Forum » Wystawy ogrodnicze » Dni Zieleni - Green Days - Nadarzyn/Warszawa 2018

Pokaż wątki Pokaż posty

Dni Zieleni - Green Days - Nadarzyn/Warszawa 2018

chelll 21:54, 24 mar 2018
Kopia

Dołączył: 27 lut 2015
Posty: 930
Aurelllia napisał(a)
Oj to trzymamy bardzo mocno A tak jeszcze spytam - czy ja w "roku ogrodzie extra" Cię nie widziałam i Twojego ogrodu ?


Byłam w jednym odcinku , ale to już dawno
____________________
Handmade by Elka
zawitka 18:45, 25 mar 2018
Hydrangeas

Dołączył: 18 lut 2012
Posty: 13376
Dzięki za wspaniałą wycieczkę .A pokręcenie ------wybaczcie ;d Gosiu przedewszystkim Ty .
____________________
Połowa działki - czyli mam powoli dość cz. II** Część I
_Martini_ 17:31, 26 mar 2018
Avatar

Dołączył: 07 lut 2016
Posty: 3163
Nie byłam, ale dzięki za fotorelację.
Czy mi się wydaje czy jakoś mało ludzi było?
____________________
Martyna, Na huśtawce miło płynie czas...
jolanka 19:42, 26 mar 2018
Portret

Dołączył: 08 sie 2015
Posty: 16183
Dziewczyny kochane, dziękuję za miłe chwile
Dobrze by było spotykać się częściej, trzeba coś wymyśleć

Najbardziej podobała mi się wystawa bonsai Niesamowicie wyglądają drzewa w miniaturze. Mnie brakowałoby cierpliwości do ich tworzenia. To naprawdę wyższa szkoła jazdy
____________________
jolanka ogród z uśmiechem
Alicja169 20:16, 26 mar 2018
Dsc 0120

Dołączył: 24 mar 2015
Posty: 4973
Też tam byłam w niedzielę, raczej rozczarowała mnie ta impreza, ale zaliczyłam Ładna ta Wasz relacja, macie Panie dobre kwalifikacje fotograficzne, moje fotki to takie pstrykanie, bez kadrowania, nie mam takich uzdolnień w tej dziedzinie.
Mam takie wrażenie po konfrontacji fotek, że oferta ostatniego dnia, czyli w niedzielę była słabsza, pewnie niektórzy już wcześniej się zwinęli
A najbardziej rozczarowały mnie ceny na kiermaszu, wyższe niż w sklepach , posiliłam się serniczkiem, pycha
____________________
Otrzymaliśmy życie bez instrukcji obsługi. Ogród na piasku i z wielkim murem
Margarete 20:21, 26 mar 2018
Margaretka

Dołączył: 04 mar 2013
Posty: 14370
Obejrzałam relację. Fajnie tak zobaczyć trochę zieleni i prawdziwych kwiatów po zimie. Już stęskniłam się za takimi widokami.
Bonsai cudne są i strasznie dużo cierpliwości wymagają ale efekt jest wspaniały.
____________________
Małgorzata OGRÓD MARZEŃ......a może tylko......MARZENIE O OGRODZIE
Kasya 20:25, 26 mar 2018
Wiosna av

Dołączył: 22 mar 2014
Posty: 38632
Dużą cześć kiermaszu zajela jedna firma- Duet i oni mieli ceny z księżyca, pozostałe firmy w miarę ok
Wybór roślin był dopasowany do pory roku
Duzo bylo piwonii które mnie akurat interesowały i innych klaczy

Kupiłam jeszcze taka roślinę, nie wiem jak się nazywa, za 6 pln, bez tej doniczki

Marcinkowscy sprzedawali bylinki i brązowe trawki po 5 pln..trzeba było trochę poszukać
____________________
pozdrawiam i zapraszam do ogladania moich zmagań z naturą Sezon 2020 / Sezon 2016-2018 / Sezon 2014-2015
Gosiek33 18:24, 29 mar 2018
Klon

Dołączył: 17 kwi 2015
Posty: 13852
Kasiu ten kwiatek to peperomia angulata
____________________
pozdrawiam Gosiek Ogród do odnowy
Gosiek33 18:25, 29 mar 2018
Klon

Dołączył: 17 kwi 2015
Posty: 13852
Też taką kupiłam i dodatkowo Muehlenbeckię drobnokwiatową





____________________
pozdrawiam Gosiek Ogród do odnowy
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies