Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » ogród laika

Pokaż wątki Pokaż posty

ogród laika

iwonao 21:31, 11 lip 2018

Dołączył: 11 lip 2018
Posty: 9
Dobry wieczór... Po mimo tego, że mieszkam na wsi w domku jednorodzinnym od zawsze to nie znam się na ogrodzie prawie nic a nic.... Od kilku dni przeglądam tą kopalnie wiedzy, zdjęć i inspiracji iiii postanowiłam zabrać się za swój kawałek ogródka... Więc wstępnie wymyśliłam linię prostą z trawy: Miskant cętkowany później hortensje później trawa red baron i na koniec bordowa bylina ....- niestety nie wiem jak się nazywa... Czy to dobry pomysł...? Co ile mam to wszystko sadzić? w jakiej odległości ?

Gardenarium 21:54, 11 lip 2018


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Trawy Red Baron co 40 cm, byliny średnie co 30 cm. Trawy wysokie (np miskanty) co metr. Hortensje co metr-półtora.
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
iwonao 22:53, 11 lip 2018

Dołączył: 11 lip 2018
Posty: 9
Bardzo dziękuję za odpowiedź
iwonao 19:52, 13 lip 2018

Dołączył: 11 lip 2018
Posty: 9
Dobry wieczór. Przez 2 dni usunęliśmy z mężem 2/3 trawy tam gdzie rosną jakieś już rośliny z miejsca w którym chcemy żeby powstał nasz ogród. Powoli do przodu
iwonao 19:54, 13 lip 2018

Dołączył: 11 lip 2018
Posty: 9
A_gawa 22:36, 14 lip 2018


Dołączył: 18 sie 2012
Posty: 1467
Powodzenia Iwonka! Wspólnie z mężem na pewno sobie poradzicie! Będzie pięknie i to ucieszy Twoje serce!
____________________
Agnieszka - W cieniu uśmiechniętego anioła
A_gawa 22:39, 14 lip 2018


Dołączył: 18 sie 2012
Posty: 1467
A duże drzewko też wsadzisz?
____________________
Agnieszka - W cieniu uśmiechniętego anioła
iwonao 12:33, 15 lip 2018

Dołączył: 11 lip 2018
Posty: 9


Wczoraj zakończyliśmy usuwać trawę. W planach mam dowieść kwaśnej ziemi i powoli osadzać rośliny. Mam mały dylemat co zrobić z włókniną... dawać czy nie dawać... W planach jest kora....