Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Ogródek do zmian gotowy

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogródek do zmian gotowy

kasiaa 09:52, 21 sie 2013

Dołączył: 21 sie 2013
Posty: 39
Witam serdecznie,
od kilku dni (a nawet tygodni) przeglądam forum, wsiąkłam... załamałam się... Z pewną dozą nieśmiałości pokażę nasz niewielki ogródek. Działka ma 640m, więc "szału nie ma".
Zobaczyłam tu na forum piękne ogrody i chciałabym zacząć zmieniać to, co natworzyliśmy z mężem.
Niestety, mam kiepską wyobraźnię, dopiero jak zobaczę, to mogę stwierdzić czy coś mi się podoba czy nie - no i jak tu planować?
POMOŻECIE????
____________________
Ogródek do zmian gotowy
AlicyaLK 09:55, 21 sie 2013


Dołączył: 25 mar 2013
Posty: 1167
Witaj Ja za dużo nie pomogę, bo sama jestem początkująca, ale kibicować mogę!
____________________
Pozdrawiam Alicja Kraina Czarów w fazie projektów
kasiaa 10:02, 21 sie 2013

Dołączył: 21 sie 2013
Posty: 39
Dziękuję za powitanie AlicyaLK
Wzdłuż ogrodzenia (z jednej strony drewniane ogrodzenie, z pozostałych - siatka) posadzone są jałowce blue arrow - nie ma wytyczonych rabat, bo nie mogliśmy się zdecydować na kształt ani czym je podsypać. Na dzień dzisiejszy zostaje nam kora (czytaj: ograniczone finanse).
____________________
Ogródek do zmian gotowy
AlicyaLK 10:04, 21 sie 2013


Dołączył: 25 mar 2013
Posty: 1167
Wrzuć zdjęcia, to zapewne będzie łatwiej doradzić i spróbuj ustawić podpis w stopce, żeby było łatwiej do Ciebie trafić, jak będziesz gdzieś coś komentować lub prosić o pomoc
____________________
Pozdrawiam Alicja Kraina Czarów w fazie projektów
kasiaa 10:07, 21 sie 2013

Dołączył: 21 sie 2013
Posty: 39
Hmmm... a ten podpis w stopce to jak mam zrobić?
____________________
Ogródek do zmian gotowy
AlicyaLK 10:08, 21 sie 2013


Dołączył: 25 mar 2013
Posty: 1167
http://www.ogrodowisko.pl/watek/3172-jak-dodac-watek-do-podpisu
____________________
Pozdrawiam Alicja Kraina Czarów w fazie projektów
kasiaa 10:15, 21 sie 2013

Dołączył: 21 sie 2013
Posty: 39