Modraszek
18:52, 22 gru 2013
Witam wszystkich ogrodowiczów
. Przeglądałam kilka wątków już rok temu. Między innymi Pani Sylwii mojej imienniczki ( Syla - z kolorowa parasolką ), a dzisiaj wątek Luki ( ogród Łukasza ) i Monteverede. Bardzo podobają mi się zdjęcia roślin. Zachwyciły mnie też zdjęcia warzyw w wątku Monteverede
. Ja też marzę o ogrodzie.
Mam do zagospodarowania 38 arów działki koło domu, ale niestety gliniastej. Potem wstawię tu zdjęcia terenu. Mój ogród ma spełniać kilka warunków:
1. ma zapraszać motyle ( więc chciałabym posadzić rośliny motylowe )
2. ma zapraszać ptaki zwłaszcza zimą ( więc powinny być drzewa i krzewy owocowe )
3. chciałabym też zakątek na aromatoterapię.
4. mój 12 letni syn uwielbia uprawiać warzywa, więc wygospodaruję dla niego ogród warzywny.
Jeśli mi się to uda wykonać będę szczęśliwym człowiekiem, a jestem totalnym amatorem w uprawie.
Na początek przesyłam zdjęcia z ogrodu botanicznego we Frankfurcie nad Menem z cudownymi roślinami.
oraz zdjęcie z wystawy róż też niestety w Niemczech.
Co zrobić z tą gliną żeby coś na niej rosło, a ja żebym nie zbankrutowała na wymianę ziemi i zmarnowane roślinki?
Liczę na was bo macie dużo doświadczenia, a z postów wynika, że i życzliwości nie brakuje tutaj.
Pozdrawiam

Mam do zagospodarowania 38 arów działki koło domu, ale niestety gliniastej. Potem wstawię tu zdjęcia terenu. Mój ogród ma spełniać kilka warunków:
1. ma zapraszać motyle ( więc chciałabym posadzić rośliny motylowe )
2. ma zapraszać ptaki zwłaszcza zimą ( więc powinny być drzewa i krzewy owocowe )
3. chciałabym też zakątek na aromatoterapię.
4. mój 12 letni syn uwielbia uprawiać warzywa, więc wygospodaruję dla niego ogród warzywny.
Jeśli mi się to uda wykonać będę szczęśliwym człowiekiem, a jestem totalnym amatorem w uprawie.
Na początek przesyłam zdjęcia z ogrodu botanicznego we Frankfurcie nad Menem z cudownymi roślinami.

oraz zdjęcie z wystawy róż też niestety w Niemczech.